Röker Cannabis dagligen!
Jag röker Cannabis dagligen, allt mellan 2-6 gram per dag, utöver detta studerar jag, antar att jag är vad man kalla en Cannabis-missbrukare.
Om ni har några frågor så kör på! :)
Jag röker Cannabis dagligen, allt mellan 2-6 gram per dag, utöver detta studerar jag, antar att jag är vad man kalla en Cannabis-missbrukare.
Om ni har några frågor så kör på! :)
Jag rökte dagligen under flera år och det hjälpte mig väldigt mycket med ångest och PTSD. Hur man reagerar på det är ju väldigt individuellt, jag blev lugnare och mindre spänd och därför mer funktionell socialt av att röka under den perioden. Alltså en form av självmedicinering. När jag blev gravid slutade jag (självmant) och har bara rökt enstaka gånger sedan jag fått barn för 6 år sedan (och då när jag varit bortrest). När jag rökte som mest rökte jag kanske 1 g grönt per dag men kunde röka mycket mer en festkväll utan att bli "konstig", jag klarade också av att umgås med släktingar eller främlingar utan att uppfattas som dum eller konstig. Idag pluggar jag och får bra betyg och har inga kognitiva svårigheter alls.
Hur droger påverkar en är väldigt individuellt, jag kan tex inte dricka alkohol utan en negativ påverkan på min personlighet och känsloliv, därför dricker jag väldigt sparsamt.
Dunedine rapporten, säger om man röker som minderårig >18år.
Så tar det ett par poäng från din IQ.
Men samma rapport säger, om man röker <18år.
Så kan man inte se en minskning av IQ.
Men tanke på din mängd du röker.
Så är det en naturlig fråga, att fråga har du en diagnos eller en misstänkt sådan.
Då det är inte jätte vanligt att utan diagnos röka dessa mängder.
Dunedine rapporten, säger om man röker som minderårig >18år.
Så tar det ett par poäng från din IQ.
Men samma rapport säger, om man röker <18år.
Så kan man inte se en minskning av IQ.
Men tanke på din mängd du röker.
Så är det en naturlig fråga, att fråga har du en diagnos eller en misstänkt sådan.
Då det är inte jätte vanligt att utan diagnos röka dessa mängder.
Jag röker själv fast bara på helger och jag reagerade även jag på att du säger att du röker upp till 9 gram om dagen, jag köpte 10 gram i helgen och det är hur mycket som helst räcker till mig och min gubbe i flera månader och då röker vi oftast både lördag och söndag.
Skickar med en bild på ca 10 gr, har du verkligen inte skrivit fel, så mycket kan ingen röka och speciellt inte må bra av det.