Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Och inte i fler dagar än vad som stod på förpackningen var rekommenderat.
Hej!
Är på bim-2 och testade imorse med CB plus. Var mega-negativt och har inga som helst symtom. Vet dock att vissa säger "vänta till bim", men helt ärligt känns det som att det inte tog.
Vad säger ni? Någon som haft negativt två dagar innan bim och varit helt symtomfri och sen fått plus på bim?
Inte menat att ge falska hopp men "Småland" här i tråden testade negativt några få dagar innan bim tror jag och sen fick hon ett + några dagar efter bim :)
Jag fick också - på bim-3 så jag har gett upp.. Men kommer ändå bli lika ledsen när mensen kommer ;)
Hej ni!
Sitter lite i chock här hemma. Idag plussade jag. På bim +14. Eftersom mensen aldrig kom så testade jag igen. Testade minus på bim+8 och vid bim och innan.
Det kunde inte vara starkare plus. God jul på er :)
Jag plussade i morse! Har testat varje dag i 4 dagar med Testlagrets test och fått svaga plus som har blivit lite starkare för varje dag. Men i morse testade jag med CB Digital och det stod "Gravid 1-2"!
Även om jag har känt det på mig så är jag och sambon i lite smått chocktillstånd..! Vilken julklapp!
God Jul alla!
Någon som vill uppdatera listan? Jag försökte ju men det gick inte så bra sist. Kanske någon annan vill?
Känner mig jätte hemsk som tog mig på första RIKTIGA försöket(en skada kom emellan).. Känns hemsk att bli gravid så lätt och se alla som försöker och försöker :(
Är idag i v7(6+1) och känner mig så lycklig lottad, dock hemsk illamående och spyr dygnet alla jäkla timmar.(mått bra fram tills nu)... Håller alla tummar för er därute som försöker <3
BIM-2 och har nu mensvärk. :( Så den kommer nog snart tyvärr.
Eftersom vi var flera som plussade i juldagarna, hade det ju varit väldigt roligt om vi fick några plus runt nyår också!
Håller alla tummar och tår!
Själv är jag så himla nervös för missfall. Det är väldigt stressigt just nu, då vi faktiskt ska gifta oss på nyårsafton. En överraskningsfest för alla, och det betyder att vi gör allt själva. Så liiiite stressad och dessutom nervös just nu. Och då blir jag rädd för missfall.
Jag hoppas såklart på + runt nyår då jag har bim 2jan :) dock säger allt motsatsen..
Men gud vad kul med giftemål! Väntar på att sambon ens ska fria här ;) och som madicken sa, oroa dig inte, allt kommer gå superb :D