Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Många som inte känner av sin äl, inklusive mig. Märker inte något alls i kroppen förutom äl-flytningen som jsg får ibland.
Tycker inte man ska jämföra sig med andra, alla kroppar funkar olika :)
Många som inte känner av sin äl, inklusive mig. Märker inte något alls i kroppen förutom äl-flytningen som jsg får ibland.
Tycker inte man ska jämföra sig med andra, alla kroppar funkar olika :)
Vi har väl provat sen oktober, men då jag tog ur spiralen samt bröt foten i oktober så är väl detta vårat riktiga första försök :D
Nu är det äntligen bara några dagar kvar (5) till bim. Snart ska vi göra testet! Men skulle egentligen kunna skriva bara bm, för tror verkligen att mensen kommer av två anledningar:
1. Inget sex när jag hade äl (troligtvis) för jag hade så ont.
2. Karl min kom med förslaget om att vi skulle köra, men han har varit väldigt svårflörtad så inte sex så ofta. Lustig karl man har!
Är också på BIM -5! Är riktigt förväntansfull. Haft ömma bröst och svullna superömma bröstvårtor i två dagar och mår även lite halvilla lite nu och då sedan tre dagar tillbaka. Har du några känningar?
Mitt bim har ju passerat men har fortfarande ingen mens.
Jag hoppas att äl var lite senare. Det spelar ingen roll för att vi har ändå sex regelbundet och rätt ofta. Så bör inte missat ett ägg.
Men sen är det ju ingen garanti att det blev befruktat och fastna.
Rena vetenskapen. Tänk om man kunde vara lite chill bara och inte tänka på det. Men men ;)
Jag har inga tecken på mens eller grav. Jag har annars väldigt tydliga mens-symtom.
Jag har kört på en app bara. Sen känner jag ofta min äl. Och det var runt de datumet appen sa..
Jag har turen att ha ont 2 gånger i månaden.
Drömde inatt att jag var gravid trots att jag är så övertygad om att inte vara det. Får hoppas på en sanndröm!
5 dagar efter bim. Inte testat sen i torsdags 11/12 då på bim +1.
Min sambo tyckte att jag inte skulle testa förens på julafton om inte mensen kommit då. 14 dagar sen isåfall.
Väldigt lätt för han att säga. Undrar om jag verkligen kommer kunna hålla mig till dess..
Bim imorgon och testade med cb idag. Visade negativt, precis som jag trodde. Nästa månad får jag proppa mig full med ipren och alvedon under äl så att jag klarar av sex utan att ha ont.
Ett tips bara kan vi inte skriva om listan med datumet först och sen under namnen på de som har bim. Är ju jätterörigt nu.
Man ska inte äta Ipren om man vill bli gravid till dig som skulle ta det.
Tänk även på att de flesta glidmedel är spermiedödande. Finns ett nytt från cb som istället gynnar en graviditet men kostar mycket.
Ingen mens, men testade igår och visade negativt. Inga spökstreck, ingen skugga. Ett klart och tydligt enkelt streck. Så nu väntar jag bara in mensen... Och känner mig inte alls gravid. Blev så märkligt ledsen, fastän vi sa att vi bara börjar lite lugnt första månaden och kör igång ordentligt efter nyår istället.