Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Stor kram! <3
Det finns bra medicin så det kommer gå bra, även fast det känns ledsamt just nu.
Stor kram! <3
Det finns bra medicin så det kommer gå bra, även fast det känns ledsamt just nu.
Jag har två nära vänner med PCOS och båda ska snart få sitt andra barn (med bara knappt 2 år emellan dem), ena genom Pergotime & IVF och andra har bara använt ProgesterAll (progesteronkräm).
Det är ju intet ovanligt med PCOS och nu när du får hjälp så kommer du säkert snart bli gravid! :)
gud va skönt med en diagnos och allt stöd ni kan få med detta.
nu väntas förmodligen preparat som ska stabilisera dina hormoner och din mens.
lycka till:)
Positivt graviditetstest BIM-1 <3
Ser ingenting heller Sara, men är ju fortfarande tidigt :)
Hej! Någon som vill svara på 1000 frågor? ;)
Vi fick till det två dagar innan äl-testet blev positivt, men som jag förstår det är chansen ändå rätt stor att det tog sig? Nån som lyckats plussa genom att ligga ett par dagar innan äl?
Jag har. Inga symtom på varken mens eller gravve, mer än att boobsen känns tunga. Nu är det tre dagar innan bim och jag brukar börja få bruna flytningar vid det här laget, men än så länge inget sånt. Ingen molvärk, inga flytningar. Kan man vara gravve trots bristen på symtom?
Och slutligen: kan man spara morgonurin i en behållare och göra testet på EM? Hade inget test hemma nu på morgonen.
Jag skakar!! <3
Köp digitalt, att tyda streck är alltid krångligt och ett test som oldy körde så får man det svart på vitt :)
Fick missfall idag...
Första gången jag fått utslag på äl-test tack vare letrozol. Håller alla tummar inför detta nu :D
Första gången jag fått utslag på äl-test tack vare letrozol. Håller alla tummar inför detta nu :D
Skönt att äntligen få utslag! Ser ut som att ÄL sker om 1-2 dagar för dig :)
Åh spännande! Håller alla tummar och tår!
Här har vi bestämt att hoppa över mars, så har vi riktig tur har det tagit sig direkt efter missfallet som jag fick i slutet av januari.
Nej så känner vi lite också, speciellt min man. Men vi sa att vi kör feb ut, så att om det tar sig (vet ju inte äl nu efter missfallet och kör inte med stickor) så gör det ju inget om barnet föds i början på december. Det tycker vi ändå kan vara okej. Man kan ju gå över tiden liksom. Men sen väntar vi.
Still nothing. Går in på ett års försök nu.
Idag plussade jag! Nu hoppas vi att den stannar kvar den här gången. Vet inte hur jag psykiskt skulle klara av ett missfall till. Hade mf i v.9 i slutet av januari efter att jag plussat i december.