Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
hmm är rätt säker på att det står efter 5 min på mina
har inte kvar infon dock
hmm är rätt säker på att det står efter 5 min på mina
har inte kvar infon dock
hahah vafan har jag missuppfattat det helt...måste kolla upp detta
nej jag doppar den i en behållare.
Jag tror min kropp gett upp helt med äl.
Aldrig fått utslag på stickor, kan ha tagit 3 per dag i 10dagar,naada.
Tempen steg som den borde efter äl, men, den sjönk dagen efter igen till ursprungstempen. :s
Fick mens igen idag :( fattar mig inte på min kropp..
Tog ut spiralen den 11/12 och hade blödning mellan den 14-17... Och kom igen nu..
Har ju inte ens haft ägglossning än, kanske hade jag det innan jag tog ut spiralen?
Någon annan som haft problem efter hormonspiral?
18/1 blir väl mitt nya datum för BIM. :/
Iiiiih! Idag, fem dagar efter bim, blev det ett plus! Det tog sig på första försöket.
Tack alla! Vi är så otroligt glada! Min syster och hennes man har haft svårt att bli gravida. Båda hennes barn har kommit till genom slemlösande hostmedicin. Va? tänker ni. Köper man receptfri slemlösande hostmedicin och dricker dagarna innan och under äl, tunnar det ut slemhinnorna även i underlivet och spermierna får lättare att komma fram. De försökte i flera månader utan resultat, så testade de detta och blev gravida direkt. När det blev dags för nästa unge kämpade de inte lika länge. När det inte tagit sig på några månader, tog hon hostmedicin och vips: gravid. Någon annan som hört om detta? Jag hade ingen aning. Min farmor som tydligen berättat det.
Ja det är nog rätt. Min syster tänkte som så att de försökt så länge, så de riskerade ändå inget för det tog sig inte. Men att vanlig receptfri hostmedicin kan förändra menscykeln? Ytterligare en sak jag inte hade en aning om. Min syster åt det inte hela tiden, utan började några dagar före äl och körde med äl-stickor. Och slutade direkt efter äl.
Ja kanske. Men utan hostmedicin hade min syster och hennes man säkerligen behövt hjälp med att bli gravida. Det är riktigt häftig!
Borde stå som varningstext på flaskan: "slemförtunnande medicin kan underlätta för eventuell graviditet". Hahahaha!
Ja kanske. Men utan hostmedicin hade min syster och hennes man säkerligen behövt hjälp med att bli gravida. Det är riktigt häftig!
Borde stå som varningstext på flaskan: "slemförtunnande medicin kan underlätta för eventuell graviditet". Hahahaha!