Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Jag har köpt en på billiga tester som jag tänkt använda när tiden är inne, vilket den verkar vara nu :)
Jag har köpt en på billiga tester som jag tänkt använda när tiden är inne, vilket den verkar vara nu :)
Håller sig tempen hög finns det hopp! Håller tummarna för ditt plus :)
Haha nej jag väntar tills imorgonbitti eftersom strecket vart så svagt :) uppdaterar då!
Tror du? Jag hade äl rätt sent, på cd 20 typ, och skulle haft mens igår på cd 30, brukar ej vara sen. Jag väntar tills imorgonbitti:) kan nog inte hålla mig 3h ;)
Det spelar faktiskt roll ibland ;) jag testade med cb digital bim+2 fick negativt (kvällsurin)
Ugh. Fick precis ont i svank och tjejmagen, som jag får just innan mens. Tappen är dock fortfarande stängd, hård och hög så vettefan >.
Jag har varit väldigt trött och haft ömma bröst, men nu har jag inga symtom alls längre. Känner mig inte gravid. Gick in i v.8 idag. Imorgon ska vi på första mötet med bm för inskrivning. Är väldigt nervös för missfall. Alla berättar ju här på fl hur illa de mår och spyr. Men jag känner ingenting.
jag har ett barn sedan tidigare som är nio år, så det var längesedan jag var gravid. Då spydde jag från v.6 och sedan lite då och då under hela graviditeten (dofter och smaker triggade). Jag känner inte alls igen mig denna gången mot förra mer än tröttheten första veckorna som var samma. Men jag känner mig inte alls gravid. Det är ganska läskigt. Jag läser varje vecka vad som händer med bebisen och utvecklingen, men tror liksom inte på det, eftersom jag inte känner mig gravid. Förväntar mig missfall eftersom det känns så.
ja man borde ju bara vara glad över graviditeten... Men ska bli skönt att träffa bm imorgon.
BIM+6, negativt test och tempdipp. Vad händer :( jag hoppas just nu att mina test är värdelösa och visar fel/jag är låghormonare och tempen bara är låg pga annat.. Men är rätt säker i detta laget att jag inte är gravid. Försök tio, here we come.