• Zarina

Analystråden för ägglossningstest!

"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!

• Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!
  • Caroline93
    Irlais skrev 2015-01-07 14:30:28 följande:

Vad tror ni om dessa? TV taget 5/1 på kvällen, TH 6/1 på morgonen. Kunde inte testa 4/1 tyvärr men innan dess var det neg. 

Jag tycker 5/1 är positivt eller att teststrecket är liiite svagare, så positivt kanske var 4/1 eller 5/1 på morgonen? Kan ÄL ha varit 5/1 på kvällen/natten då kanske?

Den till höger tycker jag ser positiv ut!! Lycka till
  • snuffse

Hej hörrni :)

Jag blir inte klok på detta... Fick ett mf 29/12 och hade då en blödning ca 9 dgr. Började sen testa med äl-test på cd 12 (översta) och trodde då att äl var på gång snart, men de blir bara svagare? De två understa är båda från idag... Någon som vet varför det är såhär knasigt?
    MA Juli 2014, MF December 2014
  • Caroline93
    snuffse skrev 2015-01-12 21:34:32 följande:

phpGS829o36569.jpg

Jag blir inte klok på detta... Fick ett mf 29/12 och hade då en blödning ca 9 dgr. Började sen testa med äl-test på cd 12 (översta) och trodde då att äl var på gång snart, men de blir bara svagare? De två understa är båda från idag... Någon som vet varför det är såhär knasigt?

MA Juli 2014, MF December 2014
    Tar du testen samma tidpunkt varje dag? Det kan också bero på hur mycket vätska du fått i dig innan testerna. Försök att inte dricka ngt på två timmar innan du ska ta ett test. :)
  • Irlais
    snuffse skrev 2015-01-12 21:34:32 följande:

Du kan ju ha haft ägglossning tidigare än cd12 efter missfallet eller så dröjer äl.. omöjligt att veta tyvärr. 
  • ticcer

Har beräknad äl idag men har ätit bidrottninggele denna månaden. Men nu till min fråga, varför ökade mina test de första 2dagarna och sen bara har stått stilla. Kan det se ut så här och sen öka jätte mycket tills idag? Första månaden vi testar ordrentligt med ältest :) alla är tagna vi ungefär samma tidpunkt förutom den 10 som är tagit på kvällen:)

• MissMf

Stör mig! Glad gubbe på cb äl test o neg på RFSU äl test. Har aldrig använt RFSU förut brukar köra på testlagrets äl stickor. Har oregelbunden mens. Frågan var alltså, hur är RFSUs äl test? Eller är det cb som är ute på vift. Tar det som neg? eftersom att ena är neg

• WhiteRose

Hej! Någon här som varit med om att få glad gubbe på CB, och sedan efter exakt 1 vecka, glad gubbe igen? Man ägglossar ju inte i en vecka liksom.. Blir lite förvirrad av detta :(

• MissMf
    WhiteRose skrev 2015-01-15 11:37:27 följande:

Hej! Någon här som varit med om att få glad gubbe på CB, och sedan efter exakt 1 vecka, glad gubbe igen? Man ägglossar ju inte i en vecka liksom.. Blir lite förvirrad av detta :(

Jag har fått det. Har dock inget bra svar.. Blev gravid nångång emellan dom glada gubbarna enligt ul..
  • WhiteRose
    MissMf skrev 2015-01-15 11:50:32 följande:
    Jag har fått det. Har dock inget bra svar.. Blev gravid nångång emellan dom glada gubbarna enligt ul..
    Du fick alltså pos. äl-test flera dagar i rad? Kommer du ihåg hur långt in i menscyklen du fick det första pos.?
  • Paap

Positivt? Ska ta et ttill om någon timme och se om det blir starkare

Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!