• Zarina

Analystråden för ägglossningstest!

"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!

• Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!
  • Fia-Lia
    Zarina skrev 2014-11-01 15:52:25 följande:
    Men jag har alltid (har testat ett år) tydligt pos i MINST ett dygn, oftast två! Igår vid 16 var det neg, idag vid 12 nästan pos, och idag vid 15 neg. It doesnt make any sense... Tror att ägget försöker lossna men inte lyckas.. :(
    Ja, det låter isåfall som att kroppen har gjort något annorlunda denna gång. Hur ligger du till i menscykeln? Är du runt ägglossning nu, så som det brukar vara? 
  • Zarina
    Fia-Lia skrev 2014-11-01 16:59:40 följande:
    Ja, det låter isåfall som att kroppen har gjort något annorlunda denna gång. Hur ligger du till i menscykeln? Är du runt ägglossning nu, så som det brukar vara? 
    Jag är på dag 16 nu, så borde ha haft äl redan eller ha nu. Så något är nog på tok...
  • Fia-Lia
    Zarina skrev 2014-11-01 16:56:52 följande:
    Jag är på dag 16 nu, så borde ha haft äl redan eller ha nu. Så något är nog på tok...
    Ja, ibland gör inte kroppen som den brukar och som man själv vill. Du känner din kropp bäst och känner du att något är på tok så är det förmodligen så.
    Hoppas det löser sig för dig. 
  • Fia-Lia
    Zarina skrev 2014-11-02 09:46:13 följande:

Idag klockan 10! Pos neg pos om vartannat!

Det där är verkligen positivt. 
  • Graziella

Lägger upp min bild i fall någon vill ha något att jämföra med. Tog tre test av olika fabrikat. Det digitala visar glad gubbe så det betyder att så här ska "analystesterna" se ut när det är positivt!

Lycka till alla!

• Zarina
    meim skrev 2014-11-11 11:24:08 följande:

Betyder detta att det är något på gång? phpR54bjF65893.jpg

Mjaa det är nog väldigt svagt ännu. Men vissa går från sådär svagt till pos nästa dag, jag har sådär typ hela cykeln och ökar ofta sakta fram till äl. Vilken dag är du på?
  • Linus1234

Äsch jag slänger in en bild här också! Detta är äl test men hade ägglossning i fre och lördags... Dem testen är inte med på bild... Dessa är från söndag till idag "uppefter och ned" jag har fått idéen att om stegringen ökar så kanske man är gravid haha... Men det stämmer kanske inte? Och har de stegrat dessa tre dagar ? "Hoppfull"

Svar på tråden Analystråden för ägglossningstest!