Analystråden för ägglossningstest!
"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!
"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!
det undrar jag med!
Hej på er! Jag har inte hängt här förut, men efter ett år utav försök utan resultat testar vi nu äl-test. :) Vad sägs om detta? Ska jag avvakta ett par dagar, eller testa imorrn igen?? :)
Hej, jag startade en tråd men provar här också. Hur starkt ska testet bli egentligen? Här är bild på testet jag tog igår och det jag tog idag, stor skillnad men det kanske ska bli ännu starkare? Vad tror ni?
Hörreni! Inget ägglossningstest men en ägglossningsfråga! Kanske någon har koll :) Fick starkt utslag på ägglossningstestet igår vilket vad jag förstått innebär ägglossning inom 48 timmar. Är ägglossningstest positiva fram tills det att ägglossning ägt rum? Idag är ägglossningstestet supersvagt igen. Innebär mina ägglossningstester att ägglossning (i det fall det skett) redan har ägt rum eftersom testet idag är jättesvagt?
Vet att det är negativt med undrar om äl kan vara på gång? Varför syns teststrecket så tydligt hos vissa personer och på andra syns det inte alls? Någon som vet? Tacksam för svar!
Vet att det är negativt med undrar om äl kan vara på gång? Varför syns teststrecket så tydligt hos vissa personer och på andra syns det inte alls? Någon som vet? Tacksam för svar!
Tagit nu kl 10:00. Positivt??
Tagit nu kl 10:00. Positivt??
Vad tror ni om dessa? TV taget 5/1 på kvällen, TH 6/1 på morgonen. Kunde inte testa 4/1 tyvärr men innan dess var det neg.
Jag tycker 5/1 är positivt eller att teststrecket är liiite svagare, så positivt kanske var 4/1 eller 5/1 på morgonen? Kan ÄL ha varit 5/1 på kvällen/natten då kanske?
Vad tror ni? Snart på gång?