Analystråden för ägglossningstest!
"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!
"Svagt plus eller spökstreck"-tråden får alltid sin beskärda del av äl test också, kanske vi kan samla dem här istället? :) Kasta in bilder på alla era äl test ni är osäkra på så hjälps vi åt att fundera!
Vad säger ni om detta? Blir in klok någonstans
Jag har tagit några tester men blir inte klok, tycker inte att jag ser någon "riktig" stegring? eventuellt på den tredje nerifrån, det var den 29/8. Någon annan som ser?
Förra månaden hade jag blinkande gubbe på cb äl test med dubbel indikator i över 1 vecka och den här månaden gick jag från inget till fast gubbe..
Fler som varit med om det?
Jag skulle nog säga att du hade ÄL 7/9 & 8/9 :)
Förra månaden hade jag blinkande gubbe på cb äl test med dubbel indikator i över 1 vecka och den här månaden gick jag från inget till fast gubbe..
Fler som varit med om det?
Åh tror du de? Vi har iallafall legat i och sexat så vi får hoppas de tar sig då :)
Jag har haft ÄL. Frågan är bara vilka av dessa dagar? Och varför så många starka sträck? Kan ÄL pågå mer än 48 timmar?
Jag har! Dom är helt oberäkneliga. Har börjat ogilla deras tester skarpt. Du kan se mitt inlägg här tidigare i tråden då jag misstänker att den gav utslag på fel dag,eftersom jag tog stickor samtidigt som visade att jag hade ÄL någon dag senare,även min kalender sa att jag skulle ha ÄL samtidigt som stickorna.
Självklart tror jag att dom i många fall funkar som dom ska men. Kanske inte om man har "ovanligt" hög LH i kroppen.
Jag har! Dom är helt oberäkneliga. Har börjat ogilla deras tester skarpt. Du kan se mitt inlägg här tidigare i tråden då jag misstänker att den gav utslag på fel dag,eftersom jag tog stickor samtidigt som visade att jag hade ÄL någon dag senare,även min kalender sa att jag skulle ha ÄL samtidigt som stickorna.
Självklart tror jag att dom i många fall funkar som dom ska men. Kanske inte om man har "ovanligt" hög LH i kroppen.
Jag hade äl för 6 dagar sedan, testade både med stickor och cb äl test med dubbel indikator så jag är ganska säker på att jag hade äl.
Men enda ser jag fortfarande ett streck på stickorna? Det är så klart mycket tydligare i verkligheten än på bild, vad kan det bero på?