IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
Ashurst klara>> skönt ni fått datum!
Happyland>> ja jag har samma BM, men kan bero på att jag är med i en studie.
Läkare dock har varit olika varje gång.
Ashurst klara>> skönt ni fått datum!
Happyland>> ja jag har samma BM, men kan bero på att jag är med i en studie.
Läkare dock har varit olika varje gång.
Vilken BM har du?
Har jag oxå haft ???? så bra tycker jag ????
Vi kör igång ett sista försök med äggplock vecka 21. Eftersom vi med säkerhet vet att det blir vårt sista försök och att vi har oddsen emot oss är det många tankar som snurrar i huvudet. Jag vet att chansen till att det ska lyckas är liten men ändå kan jag inte låta bli att hoppas... Tungt...
Idag kom mensen tyvärr, som jag redan hade anat Suck.
På rd 13
Jag ska börja med mitt första stimulerade FET imorgon, blir provera först. Planerad insättning v.23, så blir en lång procedur igen.
Jag ska börja med Provera imorgon, så vi ligger bara en dag ifrån varandra! :) Har också planerad insättning v23.
Kan tipsa om akupunktur i närheten av sahlgrenska. De gör akupunktur inför återföring (man ska gå två gånger i veckan en månad innan). Kostar 80kr per besök och går på högkostnadsskyddet. Det heter iRörelse och ligger på Guldheden.
Jag har gått två gånger nu och om inte annat så är det skönt att komma någonstans och vila lite :) om det ger något eller inte vet jag inte, men skadar inte att försöka. Ska ju på fjärde återföringen i juni så hoppas det kan göra att vi får lyckan på vår sida denna gång!
Jag lämnar blodprov nästnästa tisdag :) du borde lämna på typ måndag?