IVF Sahlgrenska Hösten/Vinter 14/15
Härligt med massa äggblåsor för er! Hoppas era äp går bra.
Härligt med massa äggblåsor för er! Hoppas era äp går bra.
Hur har det gått för er som haft äggplock denna vecka? Hoppas på bra resultat! Själv kunde jag inte hålla mig utan tog ett tjuvtest igår på RD 12- och det var positivt!! Svårt fatta att det är sant!! :) :)
Jag hade ägguttag idag, hade 20 äggblåsor och av dom var 18 st ägg. Nu har jag riktigt ont i magen, hoppas jag inte blir överstimulerad. Tydligen låg jag i risk-zonen enligt barnmorskan.
Blev jätte bra bemött, fick både morfin och lustgas.
Nu ruvar jag på ett litet emryo ???? av mina 18 ägg så klarade sig 4 st så det blev 3 till frysen.
Läkaren sa att det såg bra ut och skojade att jag har 3 syskonförsök i frysen för han trodde att det skulle ta sig med detta.
Nu börjar det jobbiga väntan!
Hej tjejer!
Jag blev överstimulerad, har varit på Sahlgrenska 2 dagar. Fått mediciner och sprutor jag ska ta några veckor. Blir antagligen sjukskriven i 3 veckor. Ska träffa läkaren igen på måndag.
Hoppas verkligen att det tar sig, så att det är värt all möda och smärta.
Kram till er.
Åh jag håller tummarna för det!!
Jag tyckte det var läskigt första gången, men det gick hur bra som helst. Sen vande jag mig. Den är så tunn o fin den nålen.
Du får berätta hur det gick för dig!
Undrar vad har ni för uppfattning om ivf behandlingen på Sahlgrenska Själv känner jag ett stort missnöje har gått där i 3 år utan ett resultat Har ett försök kvar men är skeptisk att genomförts den där istället göra det på carleanderska