• nygift

Sommarbebisar 2015

cher82 skrev 2015-03-13 07:15:41 följande:

Mysigt med hoppande mage :)

Nån annan som känt av lugnare perioder i magen? Mitt lilla hjärta i magen har varit ganska livlig, men nu senaste veckan inte alls samma aktivitet! Har ju känt den men inte alls på samma sätt som tidigare!

Jag har haft så men bara för en dag. Så är han aktiv ena dagen kan han vara lugn nästa men aldrig så att de är under en veckas tid. Kolla upp de med bm om du är orolig
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2015-03-13 13:30:16 följande:

Ska till bm på måndag. Drar mig lite för det då våra möten också är samtal om förra förlossningen som var urjobbig. Så har jag fått tid på kvinnokliniken också nästa vecka, för att prata om samma sak. Jättebra att förbereda sig mentalt för nästa elände men det är sååå psykiskt påfrestande!

Oj då hoppas allt Blir bra nu då :)
  • nygift
    cher82 skrev 2015-03-13 16:48:15 följande:

Jag tog upp det idag och hon tyckte absolut det skulle kollas upp. Så direkt fick jag åka de nio milen vi har till förlossningen för att göra en ctg kurva, gick inget vidare då bebis fortfarande är så liten så de fick inga bra hjärtljud. Blev ett ultraljud istället som visade en frisk och livlig bebis.

Vill du jag kollar nått annat frågade läkaren, så frågade lite fint om hon kunde se könet eftersom lillplutt inte ville visa det på Rul. Hon vågade inte garantera nått men ingen snopp i sikte sa hon! :) Så kanske blir en liten tjej trots allt! :)

Åh vad skönt att bebisen mår bra kul att de verkar bli en tjej :)
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2015-03-16 18:50:39 följande:

Slapp prata om förlossning idag eftersom jag har aurora på torsdag :) mätte mage och lyssnade på hjärtat, oj vad bebi sparkade på dopplern!

Åh vad mysigt är nojig idag att han inte sparkar så mkt
  • nygift
    Baby Doll skrev 2015-03-18 20:51:49 följande:

Jag är inne och läser, men är tyvärr sänre på att kommentera

Vecka 30+0 (med 7:e barnet) här och nu börjar nedräkningen på allvar! 7 veckor till igångsättning!

www.mybabydolls.se

Oj så långt du har kommit :) vilket datum blir du igångsatt?
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2015-03-21 15:39:00 följande:

99 dagar kvar! Det går rätt fort tycker jag!

Härligt 91 dagar här :)
  • nygift
    EW82 skrev 2015-03-21 22:21:39 följande:

Här är vi nere på 83 dagar kvar 

Åh vad härligt :) men nu är de inte lång tid kvar :) känner små sparkar hela tiden o att han rullar runt där inne :)
  • nygift
    Baby Doll skrev 2015-03-22 22:24:25 följande:

Tycker du? jag tycker det går med snigelfart just nu!

Jag ska bli igångsatt den 6.maj

Meh de är ju snart jag har ju en till månad att vänta på haha. De känns sååå segt
  • nygift
    Baby Doll skrev 2015-04-02 22:15:54 följande:

Här känns det också segt! Mu 5 veckor kvar!

Åh vad skönt :) jag går in i vecka 30 på söndag :)
  • nygift
    cher82 skrev 2015-04-12 08:49:10 följande:

V.30 idag då! :) Har gått fort nu, men nu börjar det bli tungt, är typ lika stor nu som jag var i v.40 med sonen! Haft semester nu under påsklovet och känner inte att det ska bli jättekul att gå tillbaka till jobbet i morgon! :/ Min plan var att jobba så länge jag orkade, men som det känns nu ska jag nog snabbt in med en ansökan om graviditetspenning! Hur gör ni andra?

Vi kan 31 idag :) känner mig också tung har inget arbete så för mig är de lugnt. Har dock fått väldigt mkt sammandragningar nu så för mig blir de ändå att ta de lugnt :)
  • nygift
    Baby Doll skrev 2015-04-30 14:49:10 följande:

Vattnet gick för 41 timmar sedan och inga värkar i sikte!

Jag bara är och väntar....

Igångsättning tidigast i vecka 37+0 som planerat. (Är i vecka 36+1 idag)

mybabydolls.se

Oj så spännande hoppas de går bra.
Svar på tråden Sommarbebisar 2015