• nygift

Sommarbebisar 2015

LillyAdelia skrev 2015-01-20 22:22:28 följande:

Vecka 18 idag och bebisen hoppar skuttar och boxas sen några dagar tillbaka! Blir nog ännu en vild bebi här hemma...

Härligt o höra :)har känt av mkn bebis massor idag med så mysigt så :)
  • nygift

Spännande jag heter Sofia Johansson på fb men ganska svårt att veta vem då de finns några st haha

• nygift
    Baby Doll skrev 2015-01-22 12:07:01 följande:

Åh tänk att sakta men säkert börjar det närma sig för oss alla! 

Veckorna går fort tycker jag, men det är lika bra! Kommer nog inte att tycka det den sista tiden

Har ni mycket sammandragningar?

Här är jag och magen, 7:e barnet i vecka 22 + 0 (igår)

www.mybabydolls.se

Känns som en evighet haha går in i vecka 20 på söndag :) inga sammandragningar för min del men en sjuk halsbränna haha. Har du nå sammandragningar?
  • nygift
    Singoalla14 skrev 2015-01-22 20:16:34 följande:

Inga mer från Östergötland helst Linköping?:)

Tyvärr Västmanland
  • nygift
    cher82 skrev 2015-01-23 07:24:24 följande:

Känns lite ruttet att efter18veckor ska morgonillamåendet komma!! Vankar omkring här hemma med en orolig 2åring runt benen som undrar varför mamma"apar" (rapar) i skurhinken! Älskade unge! Igår stod han och buffa på magen och ville att "bäsi" skulle komma ut och leka med bilar! :) Mamma har bäsi i magen och pappa har "baskorv" (bajskorv) i sin! :)

Nu ska jag försöka samla ihop mig och ta mitt illamående och ta oss iväg till förskolan och sen vidare till mitt jobb på skolan!

Åh vet känslan mitt illamånende kom i vecka 12 har fortfarande inte gått över o jag går in i vecka 20 på söndag

Söt unge du har iaf :)
  • nygift

Foglossning from hell kan knappt röra mig hahah känner mig som 90 år

• nygift

Samma känsla för mig foglossning suger haha

• nygift
    aleydis skrev 2015-01-25 10:50:19 följande:

Hej alla kräkisar! Här är en till som vill göra sällskap. Jag hostar och spyr om vartannat, har haft besvär med långvarig bronkit och graviditetsillamående sen början av oktober. Ibland blir illamåendet bättre och ibland blir hostan bättre, nu är bägge katastrof. Skulle pallra mig ner till Apoteket imorse och visste inte om jag skulle svimma, spy eller få en hostattack ;). Först kräktes jag för att jag mådde illa på morgnarna, sen kräks jag för att jag hostar och ibland kräks jag för att magsäcken rör på sig långsamt, har svårt att smälta maten. Nu har jag fått primperan som jag ska prova tillsammans med lergigan som jag haft sen i oktober. Ligger däckad på soffan och har laddat upp med wienerbröd och glass :).

Usch vad hemskt det låter hoppas de blir bättre snart :)
  • nygift
    Stokke skrev 2015-01-25 14:49:03 följande:

V18 idag, spännande då är du 2 veckor före mig.

Haha coolt :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015