Sommarbebisar 2015
Vecka 18 idag och bebisen hoppar skuttar och boxas sen några dagar tillbaka! Blir nog ännu en vild bebi här hemma...
Vecka 18 idag och bebisen hoppar skuttar och boxas sen några dagar tillbaka! Blir nog ännu en vild bebi här hemma...
Spännande jag heter Sofia Johansson på fb men ganska svårt att veta vem då de finns några st haha
Åh tänk att sakta men säkert börjar det närma sig för oss alla!
Veckorna går fort tycker jag, men det är lika bra! Kommer nog inte att tycka det den sista tiden
Har ni mycket sammandragningar?
Här är jag och magen, 7:e barnet i vecka 22 + 0 (igår)
www.mybabydolls.se
Inga mer från Östergötland helst Linköping?:)
Känns lite ruttet att efter18veckor ska morgonillamåendet komma!! Vankar omkring här hemma med en orolig 2åring runt benen som undrar varför mamma"apar" (rapar) i skurhinken! Älskade unge! Igår stod han och buffa på magen och ville att "bäsi" skulle komma ut och leka med bilar! :) Mamma har bäsi i magen och pappa har "baskorv" (bajskorv) i sin! :)
Nu ska jag försöka samla ihop mig och ta mitt illamående och ta oss iväg till förskolan och sen vidare till mitt jobb på skolan!
Foglossning from hell kan knappt röra mig hahah känner mig som 90 år
Samma känsla för mig foglossning suger haha
Hej alla kräkisar! Här är en till som vill göra sällskap. Jag hostar och spyr om vartannat, har haft besvär med långvarig bronkit och graviditetsillamående sen början av oktober. Ibland blir illamåendet bättre och ibland blir hostan bättre, nu är bägge katastrof. Skulle pallra mig ner till Apoteket imorse och visste inte om jag skulle svimma, spy eller få en hostattack ;). Först kräktes jag för att jag mådde illa på morgnarna, sen kräks jag för att jag hostar och ibland kräks jag för att magsäcken rör på sig långsamt, har svårt att smälta maten. Nu har jag fått primperan som jag ska prova tillsammans med lergigan som jag haft sen i oktober. Ligger däckad på soffan och har laddat upp med wienerbröd och glass :).
Vecka 20 idag :)
V18 idag, spännande då är du 2 veckor före mig.