• nygift

Sommarbebisar 2015

Hakar på här var med i oktober tråden. 23 år enligt barnmoskan har jag bf 13-14 juni :)

• nygift

Just det även första barnet för oss,

• nygift
    Emeeliiee skrev 2014-10-08 21:57:34 följande:

Jaa, vad roligt! :) Då är vi ju väldigt nära varandra i datum! Har du några symptom än eller mår du som vanligt? Jag har känningar i brösten, de är lite ömma. Sedan känns det ju att det händer grejor i magen. I övrigt mår jag toppen! Väntar på de jobbiga symptomen som illamående.. :P

Det blev väldigt många plus i den förra tråden så otroligt roligt. Ja du illamående kommer o går mest när jag blir hungrig. Idag har jag känt att det händer nått i tuttarna gör ap ont i vårtorna till o från plus att man ser att de vuxit :) o för övrigt så är jag extremt trött man annars mår jag prima känner inte ens molvärk eller så mycket. Känns nästsn som om jag mår för bra haha
  • nygift

Just ja kan tillägga att ja har fått exremt mkt finnar i ansiktet o mer blir det för varjr dag hahaha

• nygift
    Emeeliiee skrev 2014-10-08 22:30:23 följande:

Verkligen superkul! :) Hoppas fler hänger på här!

Illamåendet har jag också, nu när du säger det, iaf när jag blir hungrig samt åker buss/bil, men inte kräk-illamående än så länge.. Har du fått tid för inskrivning på MVC? Jag ska dit första gången 17 okt (nästa fredag), så förväntansfull!

Jag var o träffade barnmorskan i tisdags för första gången ska bli inskriven i november :) är så otroligt glad att veckorna går ganska fort haha
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-10-08 22:48:30 följande:

Hej! Jag mår inte illa men har väääärldens molvärk o så ömmar det i brösten och är tröttt hela tiden.

BF 14 juni enligt gravidappen :)

Åh vad roligt då har vi bf samtidigt :),
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-10-09 05:58:38 följande:

Känner mig lite lätt illamående idag och svullen i magen.. Påväg för att lämna urintest hos mvc nu för att se så att jag inte har några infektioner. Om ni reser er snabbt, gör det då ont där nere på er då? Jag får som världens mensvärk då och behöver typ vika mig dubbelt. Antar iofs att det är olika för alla.

Reser jag mig fort ibland så hugger det till men inte så mkt mer så :),
  • nygift
    skorstenen skrev 2014-10-09 13:51:19 följande:

Har bf nånstans i mitten på juni. Får veta mer om 15 dagar på vul.

Har fått mkt acne på kindbenen, halsen o ryggen.

Molvärk som kommer o går

Ont i brösten o sticker

lättretlig

Luktkänslig

Mm.

Vi har inte berättat för någon så jag har ingenstans att ventilera mer än här

Ska du på vul? Blev du erbjuden det? Skulle vilja gå på det har en rädsla förmissfall att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vilken vecka tror du att du är i. Jag är i vecka 5 (4+3)
  • nygift
    Kastrull skrev 2014-10-09 04:53:55 följande:

Hej BF 15 juni. Fjärde barnet. Inga symptom ännu. Överlycklig, trodde inte jag skulle få vara med om detta häftiga igen. Snart drar hjärtat igång!

Jag har tänkt på det också inte alls lång tid kvar innan hjärtat drar igång så coolt måste jag säga fast är livrädd att det kommer vara nå fel på barnet, jag har inte riktigt fått in känslan att jag väntar barn haha
  • nygift
    skorstenen skrev 2014-10-09 17:00:47 följande:

Tror oxå jag är i vecka 4+3 kanske ;)

Det är standard med tidigt vul hos min BM. Jag får nog två. Då jag nyligen hade ett MA.

Sen får vi betala för KUB o sen har vi RUL o tillväxt oxå :)

Vart bor du?,skulle verkligen vilja göra ett ul eller vul ska prata med barnmorskan nästa gång då jag är i vecka 9,
Svar på tråden Sommarbebisar 2015