Sommarbebisar 2015
Så nu har vi sett allt skönt :)
Så nu har vi sett allt skönt :)
Jag gissar att allt såg bra ut :)
Allt såg fint ut på ultraljudet :) och inte flyttad något i tid heller! Precis på dagen samma BF som barnmorskan fått fram! :)
Men grynet knep ordentligt med benen och ville inte avslöja sitt kön! ;)
Ska få ett nytt ul i v.32 då moderkakan låg i bakkant så kanske får reda på könet då! Är ju så nyfiken så jag spricker! ;)
Yam var ett supergulligt smeknamn!
Jag testade en grej igårkväll när jag låg i sängen. Dom säger ju att bebis är vaken typ när man går och lägger sig precis, så när jag låg på rygg i sängen så började jag prata med honom och så buffade jag lite med några fingrar på magen, och då buffade han tillbaka!! :D Gjorde det några gånger och han gjorde oftast tillbaka alla gånger. Det var jättekul :):)
Nygift , skönt att allt såg bra ut! :)
Vilka fina pojknamn ni hittat, jag gillar verkligen ovanliga namn!
Ang pojkkläder, kappahl next aliexpress och pompdelux har massor med fint!
Jag som har flicka tycker de finns hur mkt fint som helst till pojkar! Till flickor ska de mest bra hello Kitty och bamse, ja avskyr tryck :)
Har inte känt så mycket men känner småpuffar när jag kommer till jobbet och sätter mig ner, och så igår i sängen då. Kände mer när jag höll tillbaka med handen.
Har ju moderkakan i vägen så det är väldigt dämpat där inne :P.
GUD VAD JAG LÄNGTAR!
Imorgon går jag in i vecka 20:) Vi har precis gjort ett lyckat RUL och alla värden var perfekta...vi tig inte reda på kön:) rörlig lite krabat:) bf ändrades inte:)
Någon som har tips på var man kan köpa lite fräcka, ovanliga pojkkläder, tycker det är så tråkiga kläder på typ Lindex å Åhléns, det finns ju några guldkorn men det mesta är ju tråkigt blått, vitt eller brunt, gillar turkost och lite färgglatt ju!
.sen får ju gärna prisklassen vara lagom som Lindex :) gillar inte mini rodini å sånt
Idag fick min man känna bebisen lite problemet är att bebisen ligger åt fel håll o sparkar så han sparkar mer in mot ryggen haha
Vecka 22 idag