• nygift

Sommarbebisar 2015

Så nu har vi sett allt skönt :)

• nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-04 15:07:18 följande:

Jag gissar att allt såg bra ut :)

Japp hon skulle återkomma om de behövde kolla nånmer haha :)
  • nygift
    cher82 skrev 2015-02-04 20:41:35 följande:

Allt såg fint ut på ultraljudet :) och inte flyttad något i tid heller! Precis på dagen samma BF som barnmorskan fått fram! :)

Men grynet knep ordentligt med benen och ville inte avslöja sitt kön! ;)

Ska få ett nytt ul i v.32 då moderkakan låg i bakkant så kanske får reda på könet då! Är ju så nyfiken så jag spricker! ;)

Mej vilken rackar unge haha. Men skönt att de såg fint ut :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-02-05 06:59:18 följande:

Yam var ett supergulligt smeknamn!

Jag testade en grej igårkväll när jag låg i sängen. Dom säger ju att bebis är vaken typ när man går och lägger sig precis, så när jag låg på rygg i sängen så började jag prata med honom och så buffade jag lite med några fingrar på magen, och då buffade han tillbaka!! :D Gjorde det några gånger och han gjorde oftast tillbaka alla gånger. Det var jättekul :):)

Åh haha de ska jag testa nångång mysigt :)men känner du han mkt? Jag känner mest sparkar när jag ligger still men du är väl en vecka före mig ?kanske känns lite mer då :) går snart in i vecka 22:)
  • nygift
    Missyk skrev 2015-02-05 11:46:25 följande:

Nygift , skönt att allt såg bra ut! :)

Vilka fina pojknamn ni hittat, jag gillar verkligen ovanliga namn!

Ang pojkkläder, kappahl next aliexpress och pompdelux har massor med fint!

Jag som har flicka tycker de finns hur mkt fint som helst till pojkar! Till flickor ska de mest bra hello Kitty och bamse, ja avskyr tryck :)

Min mamma åkte förbi lidl idag i Västerås o köpte super söta mussepigg kläder :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-02-05 13:59:36 följande:

Har inte känt så mycket men känner småpuffar när jag kommer till jobbet och sätter mig ner, och så igår i sängen då. Kände mer när jag höll tillbaka med handen.

Har ju moderkakan i vägen så det är väldigt dämpat där inne :P.

GUD VAD JAG LÄNGTAR!

Aha jag känner bara sparkar inga riktiga puffar längtar tills man kan känna mera och framför allt tills han kommer!! Men nu är de inte sååååå lång tid kvar haha
  • nygift
    Singoalla14 skrev 2015-02-05 16:53:25 följande:

Imorgon går jag in i vecka 20:) Vi har precis gjort ett lyckat RUL och alla värden var perfekta...vi tig inte reda på kön:) rörlig lite krabat:) bf ändrades inte:)

Åh vad härligt :) stort grattis spännande att inte veta könet :) riktig överraskning sen :)
  • nygift
    pottan skrev 2015-02-05 19:45:04 följande:

Någon som har tips på var man kan köpa lite fräcka, ovanliga pojkkläder, tycker det är så tråkiga kläder på typ Lindex å Åhléns, det finns ju några guldkorn men det mesta är ju tråkigt blått, vitt eller brunt, gillar turkost och lite färgglatt ju!

.sen får ju gärna prisklassen vara lagom som Lindex :) gillar inte mini rodini å sånt

Bra fråga skulle också vilja veta :)
  • nygift

Idag fick min man känna bebisen lite problemet är att bebisen ligger åt fel håll o sparkar så han sparkar mer in mot ryggen haha

Svar på tråden Sommarbebisar 2015