• nygift

Sommarbebisar 2015

Missyk skrev 2015-02-03 14:51:32 följande:

Här är en till som gråter för minsta lilla, men i smyg ;) dessa hormoner, härligt!

Börjat få uppstötningar med, usch mindre härligt.

En fråga, hur mkt har ni gått upp i vikt nu , och vilken vecka är ni i?:)

Hatar också uppstötningar men lider mest av halsbränns hah.

Sist jag vägde mig så stod hemma vågen på minus 6 kg och då var jag i vecka 20 så nu vecka 21 vet jag inte riktigt ska antagligen till BM nästa vecka o då kommer jag väga mig eller om jag göe de imorgon vi får se min våg stämmer inte riktigt med bms
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2015-02-03 19:41:14 följande:

Sådärja, rul avklarat! Allt gick bra och ungen rörde sig så mycket att undersökningen tog dubbelt så lång tid som planerat :) liten tokis.

Upp 7 kg i v 19+0. Får se hur det går överstyr senare!

Härligt :) kul då fick du se den lille längre tid hihi

Imorgon kl 11 är de dags för oss igen :)
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-03 20:03:31 följande:

Vi har tid halv elva imorgon, är lite smånervös. Vill inte att något ska vara fel!

Spännande en halv timme före oss :) berätta hur de går men tror de kommer gå super :)
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-03 20:19:38 följande:

Absolut... hoppas det går bra för er också! Jag tror det kommer gå bra men lite nervös ändå. :)

Klart de kommer gå bra :) min son sparkar för fullt där inne o allt såg bra ut på förra rul så jag är inte orolig alls bara så glad o få se han igen :)
  • nygift
    cher82 skrev 2015-02-03 21:00:21 följande:

Åh jag som måste vänta heeeela dagen då mitt rul är först 17.30!!!

Åh så sent stackare
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-03 22:03:32 följande:

Är glad att ha så tidigt. har ju inte sett liten sen vecka 9 så vet ju inte så mycket mer än att hjärtat slår och den sparkar en hel del

Förstår de en bra start på dagen o få se sin lilla :) lyckorus hela dagen :)
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-03 22:45:49 följande:

Ja, ska bli väldigt skönt och härligt. Ska bara sova en natt så är det bara en timma på jobb innan det är dags. är spänd på att veta om det blir en pojke eller flicka också

Berätta sen :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-02-04 08:42:02 följande:

känner fortfarande inte så mycket av min lilla killes sparkar. Ibland kommer läskiga tankar upp, att han kanske har.. ja ni vet... men sen kommer något som känns som en liten spark och då känns det lite bättre.

Inatt drömde jag att han sparkade så mycket att man såg hans fot tryckas ut på magen, det var så häftigt! Men det var ju bara en dröm :P  Senast i förrgår sa en kollega på jobbet till mig "vilken vecka är du i nu? 23?!?! Man ser inte ens att du är gravid!"   suuuck.  jag vill ju verkligen ha den där bautamagen och va så fint gravid!

Förstår din känsla vill också ha en riktig gravid mage o se en fot genom magen haha :)

Tur att det är rul om två timmar hade en liten blödning nu på morgonen tror jag känner sparkar haha men är nojig nu haha
  • nygift

Haha jag kräktes kanske tog i för hårt hahahahhaha

• nygift

Blir ännu ett rul för våran del de kunde fortfarande inte se allt han vilket tamifan inte ligga still haha så klockan 14 kör vi igen då haha

Svar på tråden Sommarbebisar 2015