• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift

Konstans molvärk här sen igår kväll känslan av att mensen dyker upp blää men inge blod IAF o vet ju varför det är molvärk :)

• Ellonbellon
    MakeitHappen skrev 2014-11-03 12:51:35 följande:
    Vecka 9 (8+6)
    Okej :/ Det är ju vanligt med lite blödningar! Hoppas det bara är en liten nidis!
  • MakeitHappen
    Ellonbellon skrev 2014-11-03 12:58:21 följande:
    Okej :/ Det är ju vanligt med lite blödningar! Hoppas det bara är en liten nidis!
    Ja hoppas det! Kom inget när jag kissa innan... (Är på jobbet) så får kolla nästa gång jag måste kissa... Man blir orolig så fort nått inte står rätt till :o
  • Missyk
    Ellonbellon skrev 2014-11-03 07:48:30 följande:

Verkligen! Tror det kommer mer nåar det syns att man är gravid och inte bara en uppsvälld tjockis ;)

Vilken vecka.är du i?:)
  • Ellonbellon
    Missyk skrev 2014-11-03 13:25:12 följande:
    Vilken vecka.är du i?:)
    Jag är i vecka fem, fick mitt efterlängtade + i torsdags! :)
    Du då?
    MakeitHappen skrev 2014-11-03 13:05:18 följande:
    Ja hoppas det! Kom inget när jag kissa innan... (Är på jobbet) så får kolla nästa gång jag måste kissa... Man blir orolig så fort nått inte står rätt till :o
    Förstår det, varje gång jag går på toa är jag så himla rädd för att se blod. Har du försökt länge?

• izabella08

Hej hej, tänkte hoppas in i denna grupp jag med!

Jag är 21år och väntar första barnet med min kille som är 20år

Bebisen är ej planerat men redan älskad!

Är i vecka 5 (4+6) just nu och ser fram i MIT den kommande tiden! :)

• Annalouise

Favoritar och kan säga att här är en som är i v.6 (5+5)! Kul att hänga med och följa er :)

• Emeeliiee

Välkomna ni som är "nya" :)

Någon mer än jag som upplevt att håret ändrat struktur? Har alltid haft rakt hår, men nu fått självfall/vågigt.. Kan det bero på alla hormoner kanske?

Köpte seaband idag som ska hjälpa mot illamående gnm akupressur, ngn som har erfarenhet av dessa? :)

• nygift
    Emeeliiee skrev 2014-11-03 18:06:39 följande:

Välkomna ni som är "nya" :)

Någon mer än jag som upplevt att håret ändrat struktur? Har alltid haft rakt hår, men nu fått självfall/vågigt.. Kan det bero på alla hormoner kanske?

Köpte seaband idag som ska hjälpa mot illamående gnm akupressur, ngn som har erfarenhet av dessa? :)

Nix inte upplevt men har märkt att jag har fått sjukt mkt tovor sjukt irriterande haha. Idag gick vi ut med nyheten lite mer berättade för pappa o han hade redan märkt de på min kropp han sade att min mage vuxit haha
Svar på tråden Sommarbebisar 2015