Ellonbellon skrev 2015-03-11 15:14:48 följande:
Här går det också framåt, fast har en foglossning från helvetet så har nu gått på 50% sjukskrivning och MASSOR av fysioterapi. Hoppas på att få vara hemma 100% efter vart, eller "hoppas", är ju inget jag egentligen vill men det känns som om det vore bäst.
Det tar ju lite knäcken på en, men annars går det bra. Lillen sparkas och buffar och hickar och det är så skönt med alla livstecken man får hela tiden. :)
Ska beställa vagn här i dagarna i alla fall, blir en Emmaljunga Super Nitro :). Ska köpa liggdel från blocket om jag hittar någon, annars får jag bara köpa till det senare.
Är i vecka 24 nu, så känner mig superredo att han ska titta ut, men vill så klart att han väntar några veckor ändå.
Åh, flera av mina vänner har super Nitro och är jättenöjda! Vi funderar på en Emmaljunga edge, men jag har inte riktigt fattat vad som är skillnaden på den och super nitron, vet du det? Annars så tuffar det på bra här! Är i vecka 19 nu och på tisdag ska vi äntligen på RUL! Längtar så att jag håller på att bli tokig!