Vi runt 30 som plussat för första gången!
Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!
Värsta beskedet på RUL. Bebisen saknar skallben och det är bara att avbryta och sätta igång aborten. I v 20!! Känner mig mest chockad nu, men jag fixar det här!!
RUL idag, det blir en frisk liten POJKE!
????
Vi har ju inte rul förrän i mitten av mars.. Ska göra kub först om tre veckor :) men jag kommer att vilja veta. Jag har fortfarande så svårt att ta in att det är på riktigt -att jag är gravid! Så tror att det hade varit lite lättare att tänka att vi faktiskt ska få en bebis om jag viste lite mer om vem den där filuren i magen är.. Men ja, det är fortfarande lååångt till rul. Först ska vi klara oss till vecka 13 och kub.
Å kan vi inte börja bolla namn med varandra.
Längesen jag skrev! Är i vecka 12.
I fredags var vi hos barnmorskan första gången, första mötet och inskrivning!
Känns spännande!
Barnmorskan var dessutom en gammal klasskompis, vi gick gymnasiet tillsammans. Lite knepigt! :-P
Ultraljud planerat i mars, då är vi i vecka 17. Så tills dess svävar vi i ovisshet!!
Ingen KUB för våran del.
Känner mig lite osäker, jag har under hela tiden kännt väldigt lite, knappt mått illa eller något!!
Bm tyckte att jag skulle vara glad för det så länge det varar!
Idag var vi på KUBtest och allt såg jättebra ut!!! Sååå skönt!!
Puh! Nu är det gjort och allt såg jättefint ut. Jag blev dessutom flyttad "bakåt", så är i vecka 19 idag istället! 18+1 istället för 17+5, skönt. :)
Och det blir en pojke för oss också! :)
Hej på er :) hoppas att ni har en riktigt fin alla hjärtans dag :)
På fredag ska vi på RUL, å va jag längtar.
En sak som jag funderar på, vi har kollat lite och ska nog skaffa en gravidförsökring när vii kommer till v22. Är det någon av er som har det och vilket bolag har ni valt? Ni får gärna berätta varför, jag tycker att det bara är som en stor djungel...