Verkar funka. Uppdaterar lite. Var hos BM förra v. Gick födelse journalen med sonen. Tydligen gick det fort när de väl tog in mig för att vara första barnet. Värkar hemma i 14 h men när vi kom in d 17,30 ville dr ej kolla mig då vattnet 'troligen' hade gått förinfektionsrisk. Hann nästan bara hem och innan värkarna gjorde så ont. Då tog de emot mig, öppen 7 cm. På 1 h och 20 min hade jag öppnat mig 3 cm och krystat ut sonen. Så hon tyckte jag skulle åka in vid regelbundna värkar, även om det ev är förvärkar. Mötte två bekanta i v som fött sitt andra barn hemma. Burr. Där ska vi ej hamna .
Tips på vad man ska ha i BB väskan? Tycker den är full redan.
Förstår er med trassel i relation. Vi har haft riktiga duster senaste v. Maken är slutkörd pga nytt jobb, nära gå in i väggen. Så när jag bara blir trött och ser mest bekymmer i olika situationer så blir bråk som vi ej haft innan. hormoner!!! Nu har vi iaf haft det lungt 1v.
Annars känns hela jag tung och trött. Blivit sista v. V 36 imorgon. Kan dröja att svara då plattan dummar sig när jag skriver. Vet ej varför det ej funkar med Mob