SVT censurerar nu Pippi Långstrump-filmerna pga "rasism".
Jag blir så sablans jävla irriterad på saker likt detta:
www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19612402.ab
Skärpning för fan!
Jag blir så sablans jävla irriterad på saker likt detta:
www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19612402.ab
Skärpning för fan!
Ingen alls, jag vet detta redan.
Absolut inte, om du hade läst tidigare inlägg så hade du vetat svaret. Du gillar Jeopardy tydligen.
Sen har du aldrig hört talas om att statliga pengar går till en organisation som "oberoende" sköter SVT haha. Nja, nä nonsens, men du har rätt, det är censur :D
Nu har det slagit slint för dig totalt ^^
Vad du tror på för religion bryr jag mig inte det minsta om.
Varför håller du dig med cirkelbevis? Det är väl dumt, speciellt i forum där det oftast är andra som läser dina inlägg.
Om du vet att staten ger pengar till en organisation som styr SVT, så vet du per definition att det inte är en stiftelse.
Du vet att givaren styr organisationen som styr SVT m.m
Du påstår motsatsen i skrift och nu säger du att jag är synsk för att jag har läst ditt inlägg?! Haha, va schizofrent :D
Du gör det inte lätt...
Du pratar rena grekiskan med dig själv.
Skulle det vara olämpligt om X skrev om koranen? Kanske tillåta lite lördagsspel på travet... X skulle inte överleva året :D
Nu har det slagit slint för dig totalt ^^
Vad du tror på för religion bryr jag mig inte det minsta om.
Varför håller du dig med cirkelbevis? Det är väl dumt, speciellt i forum där det oftast är andra som läser dina inlägg.
Om du vet att staten ger pengar till en organisation som styr SVT, så vet du per definition att det inte är en stiftelse.
Du vet att givaren styr organisationen som styr SVT m.m
Du påstår motsatsen i skrift och nu säger du att jag är synsk för att jag har läst ditt inlägg?! Haha, va schizofrent :D
Du gör det inte lätt...
Du pratar rena grekiskan med dig själv.
Skulle det vara olämpligt om X skrev om koranen? Kanske tillåta lite lördagsspel på travet... X skulle inte överleva året :D
Tack :D
Om du inte tycker om den debatten som förs så är du välkommen att kika någon annan stans, som bekant. Eller är det första gången på nätet?
Jag har inte en aning om vad du dillar om. Argumentationsfel? Jag argumenterar inte med dig för du har inte lagt fram något argument överhuvudtaget.
Du kallade en "statlig stiftelse" för "stiftelse", jag rättade dig.
Jag rättade dig även när du påstod att inte staten kan styra SVT som de behagar.
Vad du dillar om i övrigt tror jag inte någon hajar.
Jag har inte en aning om vad du dillar om. Argumentationsfel? Jag argumenterar inte med dig för du har inte lagt fram något argument överhuvudtaget.
Du kallade en "statlig stiftelse" för "stiftelse", jag rättade dig.
Jag rättade dig även när du påstod att inte staten kan styra SVT som de behagar.
Vad du dillar om i övrigt tror jag inte någon hajar.