Nya BF Februari 2015!
Vilken dag! Var på Mvc och alla prover såg bra ut och att hon kunde visst boka ett tul (!)
Men när hon sen skulle känna hur bebisen låg blev hon osäker och lite orolig, hon kunde inte veta läget, så hon ringde till spec.mödravården och bad om ett ultraljud helst idag för hon trodde bebis låg i säte! Jag fick panik, har hört mycket negativt om vändningsförsök och kände att jag vägrar om det är så fast snitt känns också läskigt! Kl var 14.30 och de på ultraljudet ville att jag skulle komma innan kl 15 så jag fick bokstavligt rusa därifrån och köra till nästa stad och hå dit. På vägen höll jag på att bryta ihop! Jag som också har legat alldeles perfekt på kurvan hade nu rusat iväg och låg en bra bit över.. Men som tur var så låg hon rätt och troligen fixerad! Vilken lättnad liksom!
Hon som gjorde ul va bm och sa att tul gjorde de helst inte för det gav falsk trygghet då det var s svårt att mäta.. Så nu undrar jag, hur hade ni gjort? Ska jag försöka få ett ändå? Bm trodde inte att hon var så stor och det fanns också mycket vatten. Lite känner jag ju att jag vill veta samtidigt som nu har jag varit på sjukhuset både igår och idag och kanske skönt att bara vänta nu.
Fick verkligen panik där, fick det ju igår och på fm kände jag inga rörelser.. Tror jag kommit på varför jag är så rädd/ledsen, jag är livrädd att hon ska dö så här nära nu. Två bekanta har det hänt och ma som jag har med mig.. Blir nog bra att träffa psykologen. V36 idag!