Nya BF Februari 2015!
31år, 3:e barnet, kön okänt, Stockholm
31år, 3:e barnet, kön okänt, Stockholm
BF 26/2, 31år, 3:e barnet, kön okänt, Stockholm
Får ändra datum när ja fått min tid för kejsarsnitt.
Vi tar reda på könet 9okt på rul så vi väntar förväntansfullt...
Många som väntar flickor här, ni som vet kön, stämmer det med den kinesiska kalendern?
Enligt kinesiska kalendern ska ja få en flicka dock hoppas ja på pojke, men blir glad oavsett kön men har en av varje o skulle gärna ha en pojke till.
Mitt stämmer med kinesiska kalendern. Hjärtljuden är 150/minut och enligt myten är det så med flickor. Soda-testet flicka och två personer har sagt att jag har tjejmage. Eftersom flicka va svårare att se sa bm "stäm mig inte om jag har fel" så vågar inte tro något fullt ut men känslan från början har varit flicka.
hej. Funderar på graviditetspenning. Jag jobbar som personlig assistent och vill söka graviditetspenning. Tror ni jag kan få det? Timvikar och i mina uppgifter ingår bla att mocka i ett stall. Blir lite tunga lyft där. Kan även bli promenader. Hänga tvätt högt mm. Svårt att säga då allt utgår från vad brukaren vill göra. Känner inte att det är ok att säga nej till brukaren då det är dennes rättighet att leva som den vill.
Lancelot: Du vet kollegan där. Kan säga att efter en incident igår där han betedde sig väldigt opassande och jag då försökte markera tydligt och idag efter en ännu jobbigare incident flippade jag ut och nästan skrek åt honom. Blev helt paff själv . Men min bordsgranne satt också i chock och tyckte också att han bara blivit värre och värre sista dagarna så hon tyckte det var rätt åt honom att jag sa ifrån på skarpen. Så vi får väl se om han ens vågar säga hej på måndag ;)
Enligt kinesiska kalendern säger att vi får en pöjk! Vill ha en flicka! (får man säga så?) (friskt barn är såklart viktigaste...)
Min man och jag har hamnat i en namndiskussion.
Jag tycker att Hildegard är ett så vackert flicknamn, maken säger dock tvärt nej Vad tycker ni, är namnet gulligt eller bara gammalmodigt och nåt som passar bättre på ett ålderdomshem?
Tänkte på det du säger. Vi har också tänkt så. Och inga namn som kan rimma på etc. Men hade en i min paralell klass som hette René och hon blev mobbad för sitt namn och kallad "René diarre" .. Bara en tanke när du ändå funderar ;)