Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Dagens test Skulle inte men kunde inte låta bli! Bim-5 Ser ett svagt streck. Fick ett helt blankt test igår på eftermiddagen så de kan bli blanka. Detta ingav ju lite hopp

• Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-05 12:53:42 följande:
    Att du inte kan låta bli ????????????????????

jag ser oxå nåt. Hoppas hoppas
    Hahaha jag veeeeeeet Det måste ha brunnit i huvudet på mig
  • Vanilla ice queen
    RobzMarley skrev 2015-03-05 14:23:08 följande:

Vanilla och Sweethart - Vad roliga ni är :)

Spännande läsning då jag jobbar som lärare och varje dag möter elever med samma diagnos. Intressant att se hur det tre sig hos vuxna.

Håller med om medicineringen, jag personligen har bara sett goda resultat hittills. Stor skillnad.

Haha många av mina klienter har ju adhd. Jag berättar inte att jag har det själv men får ofta höra "du vet fan inte hur det är" och då brukar jag le lite för mig själv. Jag medicinerar i vanliga fall men inte sen vi börjat försöka bli gravida. Funkar någorlunda bra utan medicin mycket tack vara en sambo som hjälper mig att reda ut saker när det blir pankaka
  • Vanilla ice queen

Nu känner jag mig rätt säker på att det inte tagit sig denna månad. Får svaga streck på testerna på mornarna och neg på eftermiddagarna (av någon konstig anledning) men de ökar inte i styrka. Är på bim-4 och min kropp brukar visa på tester vid det här laget. Känns väldigt surt men bättre att gilla läget redan nu än att fortsätta ha falska förhoppningar tills mensen kommer. Bläääää, besviken

• Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-06 07:58:15 följande:
    Usch vad tråkigt. Men inget är inte ute förrän den hemska tanten sjunger. Hoppas hoppas

Min tempkurva sjönk gärnet idag så äl idag kanske. Vilket stämmer enligt första äl testen om det visar på äl -48Tim. Har inte testat idag. Ska göra det efter kl 10som det står på paketet.
    Ja känns piss! (Jag funkar lite så att när jag blir besviken blir allt nattsvart ett tag och sen blir det bättre efter några timmar). Men lika bra att inse redan nu att det inte tagit sig istället för att bygga upp hoppet under helgen (för jag tror verkligen inte att det tagit sig efter morgonens test). Men givetvis, konstigare saker har ju skett än att ett gravtest blir positivt senare...
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-06 08:12:40 följande:
    Vet hur du menar. Jag reagerar likadant. Jag målar hellre Jävulen på väggen och blir glatt överraskad
    Ja men precis! Sen vaknade realisten i mig i morse och nää det har inte tagit sig. Misstänker att finnarna som jag såg som ett säkert tecken är en reaktion på hormoner efter MA och dyl. Molvärk i magen har nog också med att saker ställer sig till rätta.
  • Vanilla ice queen
    tuggummigirl skrev 2015-03-06 08:39:51 följande:

Prova att testa om några dagar vanilla. Även om du brukar få pos på resultat vid dethär laget så är det inte säkert att det är så denna gången bara för de. Men jag gör själv lika dant, därför jag helst inte testar förrän bim+7 tidigast för jag vet att mensen hoppar både en två veckor ibland. Jag testa ett väldigt tidigt med denna gång va bara några dagar efter äl eftersom vi skulle på fest men de va neg. Å då blev jag så besviken att jag festa järnet, jag va fullast av alla enl. Alkomätaren 1.66 promille Några dagar senare va det svagt plus när mensen uteblev på bim dagen. Ska testa igen senast tisdag å hoppas på ännu starkare streck.

Så sålänge du inte får mens är hoppet fortfarande kvar :)

Hahaha det där med att bli lite full lät ju inte helt tokigt! Ska nog åka förbi systemet här efter jobbet och köpa lite öl till mig och sambon Tror jag hoppar det där med 1,66promille dock
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-06 10:53:17 följande:

Jämförde nu testerna och det är svagare idag och det stämmer med kalendern testet som va starkast och även att tempen droppade idag. Kanske det har släppt

phppqjNfz29533.jpgphpODX5uP56281.jpg

Det ser ut som det näst sista testet på bilden är det starkaste. Men fortsatt sexa för säkerhets skull
  • Vanilla ice queen
    Carolaj83 skrev 2015-03-06 17:35:14 följande:

Jag fick (inte gravid) imorse. Så arg och ledsen smile4.gif

Fy vad tråkigt men när har du bim? De digitala testerna är rätt sega. Efter MAt fick jag "inte gravid" trotts att vanliga tester visade rätt starka plus (när jag kollade om jag hade gravhormoner kvar i kroppen).
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?