nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?
Dagens test Skulle inte men kunde inte låta bli! Bim-5 Ser ett svagt streck. Fick ett helt blankt test igår på eftermiddagen så de kan bli blanka. Detta ingav ju lite hopp
Dagens test Skulle inte men kunde inte låta bli! Bim-5 Ser ett svagt streck. Fick ett helt blankt test igår på eftermiddagen så de kan bli blanka. Detta ingav ju lite hopp
Vanilla och Sweethart - Vad roliga ni är :)
Spännande läsning då jag jobbar som lärare och varje dag möter elever med samma diagnos. Intressant att se hur det tre sig hos vuxna.
Håller med om medicineringen, jag personligen har bara sett goda resultat hittills. Stor skillnad.
Nu känner jag mig rätt säker på att det inte tagit sig denna månad. Får svaga streck på testerna på mornarna och neg på eftermiddagarna (av någon konstig anledning) men de ökar inte i styrka. Är på bim-4 och min kropp brukar visa på tester vid det här laget. Känns väldigt surt men bättre att gilla läget redan nu än att fortsätta ha falska förhoppningar tills mensen kommer. Bläääää, besviken
Tack för peppningarna hörrni
Prova att testa om några dagar vanilla. Även om du brukar få pos på resultat vid dethär laget så är det inte säkert att det är så denna gången bara för de. Men jag gör själv lika dant, därför jag helst inte testar förrän bim+7 tidigast för jag vet att mensen hoppar både en två veckor ibland. Jag testa ett väldigt tidigt med denna gång va bara några dagar efter äl eftersom vi skulle på fest men de va neg. Å då blev jag så besviken att jag festa järnet, jag va fullast av alla enl. Alkomätaren 1.66 promille Några dagar senare va det svagt plus när mensen uteblev på bim dagen. Ska testa igen senast tisdag å hoppas på ännu starkare streck.
Så sålänge du inte får mens är hoppet fortfarande kvar :)
Jämförde nu testerna och det är svagare idag och det stämmer med kalendern testet som va starkast och även att tempen droppade idag. Kanske det har släppt
Jag fick (inte gravid) imorse. Så arg och ledsen