Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

Dagens test Skulle inte men kunde inte låta bli! Bim-5 Ser ett svagt streck. Fick ett helt blankt test igår på eftermiddagen så de kan bli blanka. Detta ingav ju lite hopp

• Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-05 12:53:42 följande:
    Att du inte kan låta bli ????????????????????

jag ser oxå nåt. Hoppas hoppas
    Hahaha jag veeeeeeet Det måste ha brunnit i huvudet på mig
  • Vanilla ice queen
    RobzMarley skrev 2015-03-05 14:23:08 följande:

Vanilla och Sweethart - Vad roliga ni är :)

Spännande läsning då jag jobbar som lärare och varje dag möter elever med samma diagnos. Intressant att se hur det tre sig hos vuxna.

Håller med om medicineringen, jag personligen har bara sett goda resultat hittills. Stor skillnad.

Haha många av mina klienter har ju adhd. Jag berättar inte att jag har det själv men får ofta höra "du vet fan inte hur det är" och då brukar jag le lite för mig själv. Jag medicinerar i vanliga fall men inte sen vi börjat försöka bli gravida. Funkar någorlunda bra utan medicin mycket tack vara en sambo som hjälper mig att reda ut saker när det blir pankaka
  • Vanilla ice queen

Nu känner jag mig rätt säker på att det inte tagit sig denna månad. Får svaga streck på testerna på mornarna och neg på eftermiddagarna (av någon konstig anledning) men de ökar inte i styrka. Är på bim-4 och min kropp brukar visa på tester vid det här laget. Känns väldigt surt men bättre att gilla läget redan nu än att fortsätta ha falska förhoppningar tills mensen kommer. Bläääää, besviken

• Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-06 07:58:15 följande:
    Usch vad tråkigt. Men inget är inte ute förrän den hemska tanten sjunger. Hoppas hoppas

Min tempkurva sjönk gärnet idag så äl idag kanske. Vilket stämmer enligt första äl testen om det visar på äl -48Tim. Har inte testat idag. Ska göra det efter kl 10som det står på paketet.