Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?

sweetheart80 skrev 2015-03-09 07:10:45 följande:

Det tog mig 5v att få mensen efter uttagen hormonspiral.

Men nu har ff satt ut min första äl efter uttaget. Jag trodde jag skulle ha äl dag 14. Men nääää. Dag 16. Tempa är väldigt kul och gratis dessutom smile2.gifphpTT6LUj19359.jpg

Ska helt klart testa detta
  • Vanilla ice queen
    RobzMarley skrev 2015-03-09 11:13:02 följande:
    Då hade du ingen mens alls där emellan?

Jäkla skit detta...

Haha

Jag tempar också. Har en app som heter Woman log PRO. Köpte en termometer med dubbla decimaler. Tar var morgon runt sex. Haha. php0TmYAK87823.jpg
    Jo men hade väldigt konstig mens. Typ 25-27 dagars cykel och mycket mens i en vecka.
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-09 11:47:50 följande:

Fast den woman appen sätter den ut äl ?? Min har inte gjort det på tempen utan envisas enligt kalendern hade jag det i torsdags och inte i fredags som jag hade enligt tempen på fertility friend

Så dina ÄL-tester stämde inte med fertility friend?
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-09 12:42:19 följande:

Jo det gjorde dom. Starkaste testet va 2dagar och dagen innan. Samma dag va inte lika starkt så det stämmer ju med 12-48Tim innan. De visar ju att ägget är påväg att släppa och tempen visar att det släppte. Idag va det tok negativt.

Ah! Ska iaf helt klart testa detta med temp
  • Vanilla ice queen
    RobzMarley skrev 2015-03-09 20:46:45 följande:

Men skumt nog. Utan utslag på Clearblues dubbla digitala indikator och inget på stickorna. Så har jag riktigt typiska äl sekret. Trådigt, genomskinligt. Typiskt äl. ..

Du har inte haft sex typ igår eller idag? Hahaha sorry för påflugen fråga men har läst och själv upplevt att man kan få "falskt ÄL-sekret" och att det egentligen är det som så fint har på FL kallas för "mysrester" (fulaste ord jag hört ).
  • Vanilla ice queen

Lade fram detta med att tempa varje morgon för sambon. Han var inte positiv till att jag skulle ställa klockan varje morgon och tempa (vi båda jobbar skift och han är gör lättväkt). Försökte förklara att det är gratis och då sprang han och hämtade datorn och beställde ÄL-test bums Så det blir ÄL-test nästa månad hahaha

• Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-09 21:31:26 följande:
    Haha. Jag tror jag dööööööööör Haha
    Hahaha du skulle sett desperationen i herrns blick över att bli väckt 06 varje morgon. Hahaha
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-09 21:40:51 följande:

Haha. Min sambo vaknar inte ens om tåget skulle köra inom sovrummet Haha. Så jag har det lugnt på den fronten

Jag vaknar inte heller om ingen typ hoppar på mig! Har larm på två väckarklockor för att öht vakna på mornarna men ibland hör jag inte ens dem
  • Vanilla ice queen
    sweetheart80 skrev 2015-03-09 22:21:29 följande:
    Ojda Haha. Jag vaknar. Sambon har larm på 3 saker och jag har larm åt honom på min mobil och ändå får jag väcka honom haha.
    Hahaha! Fick en specialväckarklocka från hjälpmedelscentralen som ska tjuta utav bara h-vete och har en platta som skakar under kudden. Det blev tyvärr aldrig av att jag hämtade den (är väldigt dålig på att hämta saker och posta saker och dyl och skjuter det på framtiden och detta var nog *harkel* 2år sedan). Men skulle verkligen behöva den men nu vågar jag inte ringa och be om den
Svar på tråden nån mer som planerar nr 4 som vill följas åt?