Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Smutsiga sanningar om SD!

nihka skrev 2017-03-24 14:52:43 följande:
    Nej, det är första gången jag har hört talas om att något dylikt har inträffat men varför blir jag inte förvånad när det återigen handlar om SD? Hur i helvete lyckas man med att raka ihop så många av dessa exemplar till sina förtroendeposter? Det här måste vara en tung orsak till att människor som stödjer SD i högre grad än andra inte gärna gör det öppet.

Tror du inte att det beror på att det på många sajter står dagens datum överst och att man måste läsa längre ner eller inne i artikeln för att se när den var skriven? När någon försöker få en gammal artikel att passera som aktuell avslöjar det inte bara personens ork att processa text utan också graden av insatthet.

Annars är såväl ny som gammal smuts välkommen i tråden. Det går ju att håll isär vad som är nytt och inte samt vad som är gamla grejer som nyligen uppdagats. Fördröjd skit sas.
    Kan rekommendera Hata MP-tråden on du till äventyrs inte skulle vara bekant med den.

Min favorittråd här på FLSkrattande
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Intenuigen skrev 2017-03-24 22:20:32 följande:
    Åter igen!
    Vad tycker du om att din chef steffe ger dessa order?
    Jag tycker att dina kunskaper om samhället överhuvudtaget är klena, mycket klena.

Det förvånar mig iofs inte. Det är ju de allra mest okunniga krabaterna som lockas av högerpolpulismens förklaringar om att allt är någon annans fel. inklusive de egna tillkortakomandena.

Nej, Stefan Löfven är inte min chef..

Rekommenderar att du försöker förkovra dig med mellanstadiets SO-böcker.

Lycka tillSolig
  • FDFMGA
    Intenuigen skrev 2017-03-24 22:56:48 följande:
    Så det va ditt svar på frågan ang OM nu Löfven har beordrat poliserna att flytta fokus från kriminella och börja jaga svennar för att snygga till statistiken och skydda våran kära polis-chef?

Får nog släppa chemtrails, måste vara något mycket tyngre . Då det tydligen står helt still i huvudet på er . Att du inte tycker det är skam och skäms över ditt parti är helt jävla otroligt,
    Detsamma. Det vill säga  att du borde försöka förkovra dig och läsa in mellanstadiet SO och därefter satsa på högstadiets.

Någonstans på vägen kommer du då att förstå det många grundskolebarn förstår - att Löfven inte kan beordrar polisen.

Om du händelsevis besöker en grundskoleklass och läraren frågar vad ministerstyre innebär och varför det inte är tillåtet i Sverige kan du räcka upp handen och få en guldstjärna.

Lycka tillSkrattande
  • FDFMGA
    Intenuigen skrev 2017-03-24 23:15:07 följande:
    Menar du att Eliasson på eget bevåg gör detta? Haha du är rolig eller otroligt naiv!

Nyheter idag!
    Enligt DN !

Eliasson beordrar polisen att inte lösa brott som ej begås av " Svenskar"

Det här handlar inte om göra vad som är bäst, varken för medborgarna eller för den långsiktiga brottsbekämpningen. Enda syftet är att leverera plussiffror så att rikspolischefen Dan Eliasson inte blir av med jobbet, säger en erfaren utredare som fått order om att från och med nu ägna sig åt trafikbrott.

Varken han eller några andra av dem som DN pratat med vågar gå ut med namn.
    Läs på om ministerstyre.

Jag förstår att du tror att den du kallar min chef, det vill säga Löfven, gett order om hur polisen ska arbeta.

Men min uppfattning är att sverigedemokrater och skrikhögeraktivister förstår ungefär lika mycket om hur det svenska samhället funkar som en genomsnittlig tvestjärt.
  • FDFMGA
    Intenuigen skrev 2017-03-24 23:39:40 följande:
    Nyheter enligt P1!

Eliasson och yngeman har en briljant och ny lösning hur man löser grov brottslighet!

uppmanas att inte utreda"
    Publicerat måndag 13 juni 2011 kl 21.41

Foto: Pontus Lundahl / SCANPIX
    Gräv inte, leta inte efter brott, låt bli gamla utredningar så kan det låta enligt flera inbrottsutredare som Kaliber har varit i kontakt med.
    De kommer från olika delar av landet, men berättar samma sak:
    Istället för att utreda svårlösta inbrott, uppmanas poliser av sina chefer att lägga ner, och satsa på enklare brott, som snabbt ger pinnar i statistiken.
    Kaliber fortsätter granskningen av polisens hantering av bostadsinbrotten. Och vi åker till Storbritannien, där polisen procentuellt sett löser fyra gånger fler bostadsinbrott än i Sverige.

För att skydda sig själv tror jag många skärmar av lite det blir mer siffror och en anmälan. Man orkar inte se människan bakom för då är det för jobbigt när man sen ska lägga ner utredningen. Tyvärr tror jag många blir lite avskärmade från verkligheten.
    2011. På den tiden var inte Eliasson rikspolischef och Ygeman var inte inrikesminsiter.

Nu skriver du ju iofs Yngeman - år det månne en SD-förmåga som trodde att han var minister som upplevde att han var minister då.

Kan du länka - eller be någon i din närhet hjälpa dig.

Jag tror inte riktigt på ett inslag i SRP1 2011 som bekräftar din upplevelse av Yngeman.Skrattande
  • FDFMGA
    nihka skrev 2017-03-25 12:52:26 följande:
    Åh. FDFMGA sitter i regeringen och har Löfven som chef.

Man får gratulera till den tidiga utnämningen! Skål
    Jajamensan. Hade ett samtal med Lövånger, vi i den närmaste kretsen kallar Stefan för det, om att han borde ta fram argonsvetsen och foga samman de delar av Sverige som glidit isär.
  • FDFMGA
    Intenuigen skrev 2017-03-25 17:15:31 följande:
    Haha, kul att det är lätt att visa att du är helt hjärndöd!
    Bara att medvetet skriva ett par fel : )
    Jag tror inte att du riktigt har kommit så långt att du kan greppa innebörden av begreppet hjärndöd.

Men så småningom kanske du når dit.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2017-03-28 06:48:02 följande:
    Så du menar att järnrörsAlmqvist inte skulle ha känt till hur man räknar fram siffran på ett korrekt jämförbart statistiskt sätt? Skulle inte tro det. Det här mannen har definitivt en agenda och går runt och kallar människor med utländsk bakgrund för "babbar". Och ju fler han kan räkna dit desto mer anser han att han har bevis för att svensken håller på att utplånas - vilket naturligtvis inte är sant.
    Har förmodligen att göra med den där märkliga nedärvda essensen järngänget anser sig ha identifierat.

Almqvist menar säkert bara att invandraressensen är starkare än den svenska essensen och att därför barn som är svenska medborgare, födda i Sverige, och har en utlandsfödd förälder och en svenskfödd inte är svenskar.

Man får inte glömma bort att rasistkoefficienten är mycket hög hos somliga. Den kan dock vara högre, vissa rasister menar att det krävs sex generationer av oblandad svenskföddhet för att invandraressensen ska bli så tunn att personer kan räknas som svenskar.
  • FDFMGA
    Intenuigen skrev 2017-03-25 17:15:31 följande:
    Haha, kul att det är lätt att visa att du är helt hjärndöd!
    Bara att medvetet skriva ett par fel : )

Jaja, bra då vet vi att ni sossar inte har problem med att sossar och moderater gör allt för att mörka brottsligheten. Kul att du som är i partiet bekräftar vilka små äckel ni är.

Men iaf tack! Mvh!
    Intenuigen skrev 2017-03-28 08:34:43 följande:
    Visst är det så! Men när hen är den mest fördomsfulla som har varit här på flera år, och som dessutom enbart svarar skrikhöger åt allt och alla ist för att svara på något.

Så kan nog hen ta det och tom tycka att det är lite ok när hen behandlad som hen behandlar andra. Och om inte annat kanske hen kommer på att det är trevligare att vara lite saklig, vilket jag betvivlar, men men.
    Nja, att du uppfattar det så beror nog nästan uteslutande på dina förutsättningar att begripa något överhuvudtaget.

Föreslår att du och Digestive startar en  tråd där ni diskuterar FDFMGA. Ni kan ju kalla den "Smutsiga sanningar om FDFMGA"Skrattande

Den här tråden handlar inte om mig. Men en sanning om SD är att få om ens någon sverigedemokrat kan uttrycka sig utan att pyssla med personangrepp.

Månne att sverigedemokrater har en särskild essens som gör att de inte klarar av att göra annat än att babblaSkrattande

Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!