Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Smutsiga sanningar om SD!

Abegayle70 skrev 2017-02-18 10:32:42 följande:
    En ny dåre dök upp.

www.folkbladet.nu/1788953/nilsson-sd-spottar-...

Nej.

SD are . Ni är inte lika förföljda som judar under WW 2.
    Det finns nog en och annan som inbillar sig det.

Många sverigedemokrater har en mycket livlig fantasi och inte sällan jämför de det faktum att de inte kan räkna med att föra fram sina "sanningar" utan att bli motsagda med förintelsen.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA

www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/sd-politiker-kan-uteslutas-anv%C3%A4nde-ov%C3%A5rdat-spr%C3%A5k-1.4204879

• FDFMGA
    Intenuigen skrev 2017-03-23 11:55:43 följande:
    Precis så! Det borde ju handla om att få bort politiker inom alla partier som är helt odugliga för svenskamedborgare och som bara tänker på sig själva.

Men sådana som tex FDFMGA vill ju inte ta bort sig själva.

Så det är ju faktiskt upp till svenskamedborgare att inte rösta fram idioter ( vilket dock är svårt, då det vimlar om dem i alla partier )

Rösta blankt röstar jag för ! Och sedan ställa dessa idioter och egoistiska och fega lycksökare mot väggen i alla lägen.
    Så sant.

Inte ofta man kan notera att en skrikhögeraktivist lyckas formulera något som faktiskt delvis är helt korrekt. Visserligen är jag inte politiker men du har tänkt helt rätt när du kom fram till att jag inte vill ta bort mig själv.

Intressant att såväl Janouch som Springaren inspirerar skrikhögern och SD-krigare.

Snart blir det väl ett infernaliskt ynkande från dessa om att man inte ens får vifta med pistol på fullmäktigesammanträden eller att de som borde förintas vägrar ta bort sig självaSkrattande
  • FDFMGA
    Abegayle70 skrev 2017-03-23 19:45:20 följande:
    Så hjärndött.

Förstör för alla seriösa pistolskyttar dessutom.
    Antagligen så försökte han bevisa något.

Kanske att Katerina Janouch hade helt rätt när hon rekommenderade pistolskytte och beväpning för skydd.
  • FDFMGA
    athanatos skrev 2017-03-23 23:13:36 följande:
    Du menar att det egentligen inte handlar så mycket om politik? Utan mer ett nöje för politiskt intresserade? Att det är lite sport att hitta saker och sen visa för gruppen.
    Det finns ju liknande trådar om V, MP, S och M och kanske även de andra partierna.

Nej, målet lär ju inte i något fall vara att påverka de som sympatiserar med partiet som pekas ut.

Själv brukar jag ha rätt roligt åt de skrikhögeraktivister som putsar varandras egon i "Hata MP-tråden". Medan de förmodligen iofs skulle erkänna att de aldrig kan påverka någon miljöpartist, men att de kanske kan påverka någon som inte är miljöpartist att få upp ögonen för vad det nu är de anser att MP egentligen står för. Kanske att de också ser tråden som en slags exempelsamling som kan vara till nytta för skrikhögeraktivismen på FL.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2017-03-24 04:31:42 följande:
    Tänker du på copy-cattråden "Smutsiga sanningar om S"? Ja, den här tråden är ju en sådan succé att det är lätt att förstå att man vill kopiera. Ändå problemet där är att S inte är på långa vägar lika produktiva smutsskapare som SD. Något ska ju SD vara bäst på .-D
    Ja - främst tänker jag nog på Hata MP-tråden där man kan få exempel på den intellektuella kapaciteten hos tänkarna från skrikhögern, inklusive SD.

Jag är barnsligt road av den typ av inlägg där någon gar snubblat över en gammal artikel, inte förstått att den är just gammal, och försökt använda den som argumentation för dagsaktuella frågor. 

Jag upplever att den här tråden skiljer sig från den och liknande såtillvida att exemplen här är relevanta. Nu är det naturligtvis enkelt att ta fram skit om SD och sverigedemokrater i och med att de ligger i framkant som dyngproducenter.

Vore det ens tänkbart att någon annan än en sverigedemokrat skulle vifta med en pistol under ett kommunfullmäktigesammanträde. Pistolviftaren sitter för övrigt inte bara i kommunstyrelsen utan även i barn- och utbildningsnämndenSkrattande
  • FDFMGA
    Tomahawk skrev 2017-03-24 08:23:27 följande:
    SD har ett starkt väljarstöd eftersom folk börjar se konsekvenserna av flyktingmottagandet. Regeringen har hymlat om konsekvenserna och hur man tänker ta itu med dessa och det gör människor förbannade.
    Nja, SD har ett svagt väljarstöd eftersom de allra flesta har mycket lite till övers för kostymklädda huliganer med nästintill obefintlig tankeförmåga.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!