nihka skrev 2017-03-24 04:31:42 följande:
Tänker du på copy-cattråden "Smutsiga sanningar om S"? Ja, den här tråden är ju en sådan succé att det är lätt att förstå att man vill kopiera. Ändå problemet där är att S inte är på långa vägar lika produktiva smutsskapare som SD. Något ska ju SD vara bäst på .-D
Ja - främst tänker jag nog på Hata MP-tråden där man kan få exempel på den intellektuella kapaciteten hos tänkarna från skrikhögern, inklusive SD.
Jag är barnsligt road av den typ av inlägg där någon gar snubblat över en gammal artikel, inte förstått att den är just gammal, och försökt använda den som argumentation för dagsaktuella frågor.
Jag upplever att den här tråden skiljer sig från den och liknande såtillvida att exemplen här är relevanta. Nu är det naturligtvis enkelt att ta fram skit om SD och sverigedemokrater i och med att de ligger i framkant som dyngproducenter.
Vore det ens tänkbart att någon annan än en sverigedemokrat skulle vifta med en pistol under ett kommunfullmäktigesammanträde. Pistolviftaren sitter för övrigt inte bara i kommunstyrelsen utan även i barn- och utbildningsnämnden