Jag kräks så gott som varje morgon, och mår illa på dagarna då och då, men har trots det inga problem med att äta. Skulle kunna äta hur mycket som helst. Jag är hungrig JÄMT. Och helst lagad mat, men en och annan macka slinker ju ner också mellan varven. Börjar nästan bli lite orolig för hur detta ska sluta...
Dessutom vill jag ha sura grejer, har ätit klyftor av citron flera gånger. Det enda problemet med det är att det får mig att tänka på tequila-shorts från forna glansdagar och då vänder det sig direkt i magen. Kan inte tänka på alkohol utan att må illa. Supersura godisar funkar också.
Är i v 9 (8+3), och illamåendet har hittills bara blivit värre. Dock har det flyttat sig till att vara värst på morgnarna, de första veckorna var det jämna plågor dygnet igenom :) kör också sea bands, tycker att det hjälper lite, men det är lite svårt att ha det på jobbet tycker jag... Hur löser ni det?
Ett annat problem jag har är sömnen. Vaknar 2 ggr per natt för att kissa (brukar normalt sett sova hela natten och aldrig behöva gå upp). Sen kan jag inte somna om, det har blivit standard att ligga vaken 3-4 timmar per natt. Lite jobbigt. Känner mig ju inte direkt utvilad på morgnarna.... Nån mer som har nåt sånt??