Inlägg från: Kissemiss |Visa alla inlägg
  • Kissemiss

Bf Maj 2015

Blicka skrev 2015-01-28 17:49:08 följande:

Ni med sammandragningar - kolla uvi! Sammandragningar har varit symtom på det för mig vid tidigare graviditeter.

Lämnade urinprov igår så vi får se. Borde det inte svida när man kissar?
  • Kissemiss
    Jordgubb90 skrev 2015-01-29 08:16:07 följande:

Hej allihopa! Tänkte höra med er i vilken vecka ni tänkte köpa typ vagn och spjälsäng och så? :) Jag går in i vecka 26 på fredag och är ganska sugen på att köpa snart. Hehe.

Jag är i vecka 26. Vi tänkte beställa på lördag och hämta ut i början/mitten på mars. Det känns lagom:) Så den inte står och samlar damm i onödan.

Vi får ett babyskydd på köper om man beställer denna vecka så annars hade vi nog väntat längre. Blir bugaboo donkey mono i off white *kär*
  • Kissemiss

Var hos gynekologen idag (inte kul att ligga sådär med benen haha!). Tappen var opåverkad men jag blev sjukskriven 25% i en månad från nu för att se om det blir bättre. Ska jobba 13-19 istället för 13-21. Fick se bebisen igen, har gjort för många ultraljud nu!! Typ sex stycken.. Hoppas det är ofarligt

• Kissemiss
    Sabine skrev 2015-01-30 18:54:24 följande:

Idag var jag hos min bm för kontroll. Gått upp 3 kg sen inskrivningen måste vara all glass jag äter hela tiden ;) blodtryck bra och sockervärde också bra. Järnvärdet lite lågt så ska börja med järntabletter.

sf-måttet låg på 25 cm mitt på normalkurvan och hjärtljden på bebisen var 132 slag/min. Nu ska jag dit om en månad för kontroll igen :)

3kg är ju ingenting

13kg här! Inte för att det syns så tippar på att allt sitter på magen och i brösten :P
  • Kissemiss

99 dagar kvar idag och vid 13 ska jag å fästmannen till BigBaby och beställa vagnen Wihooo!!

• Kissemiss
    Bebben84 skrev 2015-01-31 11:33:23 följande:

Bigbaby i Häggvik? :) vad blir det för vagn?

Japp precis! Donkey mono i vitt :D
  • Kissemiss
    Bebben84 skrev 2015-01-31 20:29:08 följande:

Jag bor i närheten där :). Tycker dom är rätt dyra :/ lekmer i Barkarby har jag tyckt varit bättre. Men har dock inte koll på pris på buggan där :)

Betalade 30% idag och resten betalas när bi väljer att hämta ut den. I priset denna vecka fick man med gratis bilbarnstol som passar donkeyn (värd 1800kr!). Men ja, det är inte den billigaste vagnen på marknaden men vi planerar att få syskon tätt så då blir det ju en syskonvagn av denna
  • Kissemiss
    Bebben84 skrev 2015-01-31 23:07:54 följande:

Åh det lät ju toppen :)

Ja :D !!
  • Kissemiss
    dita skrev 2015-02-05 21:47:09 följande:

Tjejer hur har eran vikt legat vet att jag inte är ensam om det för jag har läst att några av er gått upp i vikt. Är i vecka 25 har ett sf-mått på 24 och har gått upp 7.5kilo :( känner mig enorm.

SF på 25cm har jag för mig och 14kg plus! Inget som syns dock förutom att magen är stoor.
  • Kissemiss

Vägde mig precis på gymmet, 14.1kg plus sedan augusti. Känns som jag gått upp mest av alla i tråden. Det syns ju inte ens, bara magen är stor! Startade på 63kg. Vecka 26+5 idag

Svar på tråden Bf Maj 2015