CvL är toppen!
Jag har provat en annan klinik innan och det är stor skillnad i dels i tankesätt men även i utförande.
Jag fick tillbaka mitt embryo för ett par dagar sen, så jag väntar med spänning. Har gjort två misslyckade på den andra kliniken och bytte till CvL pga flytt.
Jag har en sådan där korkad idiot fråga som jag inte kommit ihåg att ställa, så jag tänkte göra det här och hoppas på att ni förstår.
Första ivfet var jag tvungen att vara kissnödig, så när de återfört embryot så låg jag ner kanske 30min innan jag var tvungen att gå på toa. När jag fått av mig kläderna så såg jag som en torkad blodsträng i trosorna. Tror det är vätskan från pipetten de använder för att få in embryot. Det försöket misslyckades och jag har undrat om det var embryot och allt som åkte ut.
Kommer inte ihåg om det hände vid försök nummer två, men nu igår hände det igen. Tror ni att det är embryot som åker ut tillsammans med vätskan som de stoppar in, eller kan embryot ha fäst och inte alls har med saken att göra?
Vi har försökt länge och provat först hormoner, sen assisterad befruktning och nu är vi inne på tredje ivfet så jag blir lite galen av alla tecken och funderingar och sådant.