FiiaN skrev 2014-09-25 15:05:13 följande:
Vi låg i förrgår, igår kom annat ivägen tyvärr, så hoppas det inte är kört pga det. DOCK blev jag så fruktansvärt ledsen imorse! När jag gick på toa så hade jag typ ett blodbad där nere :´( Vet inte vad som hände inatt! HAr haft liiite sparsamma blodflytningar men imorse va det liksom mer än vad jag brukar ha vid mens :( Har fått haft tampong hela dagen... Vad händer med mig? Avtar det inte så ska jag ta mig till gynakuten. VAd skulle ni göra? HAr typ googlat sönder google utan ett bra svar...
Det kan inte vara så att din kropp är lite sönderstressad pga av alla tankar och prat kring eventuell graviditet? Kroppen snappar ju upp sånt oerhört snabbt!
Sedan tyder man ju precis ALLT nu, som man kanske inte gjorde innan. Helt plötsligt ser man alla detaljer, som att mensen är sen, den är riklig, hur flytningar är, när molandet kommer osv.
Stod själv i spegeln efter duschen igår och studerade mina bröst. Hade jag verkligen dom här bristningarna innan? (Antagligen, men har aldrig glott på brösten så mycket som jag gör nu).