Fler som planerar barn 2015?
1. Jag är 25 (26 i dec) och sambon 23.2. 1 år och 2 månader.
3. 2 veckor idag.
4. 2 veckor.
5. 19:e aug senaste, nästa 16:e sep
6. 30:e sep
(jag och glaesir kör på samma tid! :D)
Åh, nu blir jag också nojig! Vet iofs att menscykeln kan strula efter spiral och p-spruta, men hur är det med p-stav?
Jag fick ju mens några dagar efter jag tog ut staven, den var riklig och hade den i 6 dagar(!). Ungefär som den var innan jag började med p-piller för mång år sen (tror jag). Jag bör ju ha min ÄL här i dagarna om allt är som det ska. Men jag kanske inte alls har fått tillbaka min mens eller har äl?
Ååååååhhh så jobbigt att vänta! :(
Riktigt tråkigt att höra FiiaN, måste vara jobbigt att inte veta :/
På tal om drömmar som vi skrev om för någon vecka sedan......
Drömde inatt att jag var singel, ville ha barn men kunde ju så klart då inte! Var nybliven singel, folk omkring mig var gravida och jag gick omkring och var ledsen/uppgiven. Sedan vaknade jag och insåg att min älskade sambo sov bredvid mig. Underbar känsla!
Riktigt tråkigt för er det inte tagit sig för! Jag bör ha ÄL imorrn, men vet inte ens om den kommit igång ännu. Jag vet inte om jag brukar känna av när jag har ÄL eller så jävla komplicerade kropp!!! :P
Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
NattaLind, 25 år, Östergötland. BIM 30/9.
ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
Hahah så ni menar? Nu skrev jag där uppe :)
Ah, skulle ju haft ÄL idag men bara ett streck på stickan Jäkla ÄL!!
Alltså skulle vilja kunna redigera det första inlägget jag gjorde, men det går bara att uppdatera, kommer se helknäppt ut om jag uppdaterar där uppe hela tiden :P Så vi får puffa fram listan ibland istället :) ELler är det någon som vet om det går att redigera det som står högst upp?
Haha, GUD så löjlig man är!
Sitter här på jobbet och började känna av halsbränna (vilket jag aldrig har). Vad tänker då jag? "Oj, lite halsbränna. Men gud, kan jag vara gravid kanske?".
En halv sekund senare inser jag att min ÄL bör vara idag eller imorrn........
Man hittar symptom om man vill hitta dom ;)