Fler som planerar barn 2015?
Nu är p-staven ute! Inga barnmorskor sjuka denna gång, så nu hänger jag på er andra :) Ska bli intressant att se vilken cykel man har, har haft p-piller och p-stav i 10 år!
Nu är p-staven ute! Inga barnmorskor sjuka denna gång, så nu hänger jag på er andra :) Ska bli intressant att se vilken cykel man har, har haft p-piller och p-stav i 10 år!
En del har ju sånt jäkla flyt och blir gravida på första försöket efter borttagning av p-stav, men jag gissar på att jag INTE har sånt flyt! :P
Det stör mig lite att jag har noll koll på min cykel. Hade ju p-piller i 4 år, och nu har jag haft p-stav i 6 år. Mensen har varit helt oregelbunden under p-stavperioden, så man vet ju inte när/om mensen kommer. Trodde nästan den skulle komma direkt för det är nog dags snart.
Fråga: Har man ÄL fast man har p-stav? Bara att ägget inte går att befrukta eller något? För jag har aldrig märkt av någon ÄL någon gång!
Jag tog ut min p-stav jag med i fredags, fick mens igår! Hoppas den går över fort nu för att sedan få ÄL :D
Kan ta ett tag innan ÄL kommer igång!
Hur ser er situation ut med boende, hur länge har ni vart tillsammans osv?