• Lazmi

Fler som planerar barn 2015?

WhiteRose skrev 2015-01-15 14:05:57 följande:

Har aldrig upplevt "äggvita flytningar" vad jag minns iaf. Har tyvärr både långa och oregelbudna cyklar sedan jag slutade med p-piller i aug. Sedan jag slutade har det varit 40 - 41 - 50 dagars cyklar. I dag uppe i 34 dagar..

Det kan ta ett tag för kroppen att ställa om efter pillerstopp har jag hört .. om du börjar testa med ägglossningstester 10 dagar efter mens borde du ju hitta när de e stegring :) sen kan fertila flytningar både vara vattniga och som äggvita. :)
  • Lazmi
    WhiteRose skrev 2015-01-15 14:05:57 följande:

Har aldrig upplevt "äggvita flytningar" vad jag minns iaf. Har tyvärr både långa och oregelbudna cyklar sedan jag slutade med p-piller i aug. Sedan jag slutade har det varit 40 - 41 - 50 dagars cyklar. I dag uppe i 34 dagar..

Dag tio i cykeln menar jag
  • Lazmi

Enligt beräkning hade jag ägglossning den 13. Brukar inte vara så känslig i humöret men usch vad grinig jag är. Tur att jag inte har några möten idag utan kan gömma mig bakom jobbdatorn och sitta och morra för mig själv. Jösses.

• Lazmi
    Joozzaan skrev 2015-01-18 23:15:37 följande:

Börjar bli trött på att vänta på mensen nu känner jag... nästan +8 dagar nu och nada. Irriterande

Förstår det :(
  • Lazmi

Drömde att jag plussade inatt, var fortfarande glad när jag vaknade till jag kom på att det var en dröm.. åh..

• Lazmi

Tack!! :D Sa häromdagen till min sambo att om inte mina yrsel attacker går över snart måste jag till läkare. Mina symtom har varit yrselattacker , jätteömma bröstvårtor och "mensvärk". För några nätter sedan klockan tolv på natten fick jag sug efter kryddiga kycklingklubbor, något jag inte ätit på år . Och att jag drömde att jag plussade :) senaste mensens första dag var 26 december, så min graviditet räknas väl från det datumet??

• Lazmi
    FlutterDash skrev 2015-01-23 09:20:06 följande:

Åhhh, rysningar! GRATTIS!!!

Själv har jag typ ont i livmodertrakten när kag hostar. Känns jätteknäppt. Tror inte jag är gravid men hoppas ju. Är på BIM -4

Har du testat? Jag är på BIM -7
  • Lazmi
    Lazmi skrev 2015-01-23 11:06:44 följande:

Har du testat? Jag är på BIM -7

Enligt min app flyttade mitt bim från 27 till 30. Alltså jag kan kan inte fatta det här! ! Hoppas bara den stannar där inne! :D
  • Lazmi
    NattaLind skrev 2015-01-23 11:17:44 följande:

Har du någon koll på när du hade äl? Helt otroligt att du har fått utslag så tidigt! :) Men stort grattis!

Den 14 hade jag äl :) Tack så mycket!
  • Lazmi
    FlutterDash skrev 2015-01-23 12:07:48 följande:

Vad kul, jag hade också ÄL den 14:e ^^ Har inte testat än, tänkte testa på måndag eller tisdag.

Vi (jag och sambon) är på väg till min syster för att spendera helgen där och därför tänkte vi att vi testar nu innan vi åkte :) tänkte också att det är för tidigt att se nåt än, men tydligen inte! :D
  • Lazmi
    FiiaN skrev 2015-01-24 08:52:05 följande:

Stort grattis :D Vilken underbar start på helgen!

Tack!! :D
  • Lazmi
    MalynCazzandra skrev 2015-02-04 14:12:37 följande:

På lördag så är det en vecka sen jag hade ÄL och jag är redan så sugen på att testa! Kan nog bero på att jag inte vet när min nästa mens kommer. Kan man testa en vecka efter ÄL eller är det för tidigt?

Åh man blir ju så otålig för man vill att det ska ta sig liksom... Men åh vad spännande! :D 

Jag håller alla tummar jag har. Idag kände jag lite molvärk i magen. Man kan ju hoppas att det är nåt positivt.

Jag plussade 9 dagar efter äl. :)
  • Lazmi
    Vw88 skrev 2015-02-20 06:58:17 följande:

Livrädd :(

Ljusrosa flytning nu på morgonen och molvärk i ryggen (har dock haft ont i ryggen innan).

Är i 5+2 idag :(

Ska till BM om några timmar, hoppas så att det inte är ett missfall

Jag har också rosa flytningar då och då. Blodkärlen är känsliga och spricker lätt när man är toa till exempel :) jag är i vecka 8 (7+2)
  • Lazmi
    glaesir skrev 2015-03-19 21:40:48 följande:

Har inte varit aktiv på ett bra tag utan var mest med i början av tråden!

Idag plussade jag!!! :D

Grattis! :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?