• Lazmi

Fler som planerar barn 2015?

Syrran86 skrev 2014-11-10 19:14:24 följande:
    Jag har också det där molandet men jag tror det är inbillning, jag känner nog efter alldeles för mycket! 8 dagar till BIM. Ägget har väl knappt än fäst än om jag skulle vara gravid. Osannolikt att jag skulle ha symtom än känns det som.
    Ja det kanske är så. Jag känner efter massa, det vet jag. Men tycker ändå att nåt känns annorlunda liksom. Men det visar sig om det var inbillning eller inte :P
  • Lazmi
    Syrran86 skrev 2014-11-11 13:03:22 följande:
    Haha, jag vet. Förhoppningsvis är det inte inbillning för någon av oss
    Börjar fundera på om det är uvi.. börjar göra riktigt ont i magen. Får se vad vc säger..
  • Lazmi
    Syrran86 skrev 2014-11-12 09:14:23 följande:
    Åh fy hoppas inte det!
    Ringde 1177 för att bli lugnad... Om jag inte var orolig så blev jag det nu.. Hon tyckte jag skulle ringa både vc och mödravårdscentralen.
  • Lazmi
    glaesir skrev 2014-11-13 22:42:15 följande:

BIM +7 imorgon mens varken mens eller +..

Pratade med gyn igår då jag kände jag behövde prata bara och hon sa att det kan ta tid innan det syns. Testa igen om några dagar om inte mensen kommit
  • Lazmi

Närmar mig BIM. Försöker ta det lugnt men vet att jag kommer bli så besviken om mensen kommer... :S

• Lazmi

Har haft grotesk mensvärk i några dagar men hittills ingen mens? Vet inte om kroppen spelar mig ett spratt eller inte. Suck

• Lazmi

Bim +1 ingen mens och negativt test. Borde de inte synts nu om jag vore gravid?

• Lazmi
    Vw88 skrev 2014-11-19 07:35:49 följande:

Jag har BIM+4 idag, testade neg vid BIM.

Har läst en hel del och det kan ta ett tag innan det syns beroende på hormonhalterna i kroppen.

Håller tummarna för oss!

Okej jag hoppas.hoppas hoppas.. Har testat å testat, såklart för tidigt men klarade inte av att vänta.. Min kropp beter sig totalt annorlunda men kan ju vara stressen. Försöker att inte tänka så mycket men det går inte så bra :-P min sambo är lika pirrig så blir lite tokig på honom också Ååh haha
  • Lazmi
    Dalhia skrev 2014-11-19 12:37:36 följande:

ett litet tillägg att jag är så svullen att jag inte kan knäppa byxorna. Och det händer aldrig förrän tidigast dagen före mens. 

Jag har precis lika. Men negativt test. Bara att vänta tyvärr. Blir tokig :-P
  • Lazmi

Total inbillning. Känner mig bara tom i Huvet orkar inte ens bli ledsen. Får försöka igen nästa månad...

Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?