Fler som planerar barn 2015?

Har tydligen ägglossning tidigare än jag trott. Wish me luck. ;)
Ja... jag antar det. Hade inte föreställt mig allt detta väntande innan vi började försöka. Är det bara jag som typ trodde att det skulle va att ligga lite och sen skulle det ta sig typ direkt? Haha lite naiv kanske :)
Det gäller att ha tålamod antar jag :) bra att öva på det tills då man faktiskt får barn haha har förstått att tålamod går åt rätt bra då :D
Ja jag trodde verkligen inte jag skulle bry mig så mycket utan vara mer "det händer när det händer" haha så blev det ju inte riktigt ;)
Hur länge kvar tills du hade tänkt testa då? :)
Hur länge kvar tills du hade tänkt testa då? :)
Kunde inte hjälpa att testa igen och blev lika besviken ännu en gång. Blir bara så himla irriterad på mig själv. Varför testar jag för när jag vet att det bara kommer vara negativt och att jag bara blir ledsen. Varför kan jag inte bara få mens om jag nu inte är gravid så man se framåt mot nästa försök?
Nu står allt bara stilla. Ingen bebis. Inget nytt försök. Bara en jäkla onödig och jobbig väntan på något som kan ta hur lång tid som helst. Jag blir så trött på allt det här.
Någon här som varit med om ett pos. äl-test flera ggr under en cykel? Jag testade pos. förra veckan och även igår..
Tycker det är svårt att isf veta när man egentligen har/har haft äl. Är rätt säker på att jag inte har det nu iaf pga helt torr i trosan :P (d.v.s. inga äl-flytningar, eller flytningar öht).
Har tre tester kvar hemma så efter dom blir det nog fasen inga mer. Du har rätt i det du säger :)