Ja, ofta har det varit en lång väntan utan hopp då plussen uteblev. Dock har jag haft tur och sluppit missfall och hoppas det får förbli så även framöver.
Nu till din fråga! När jag träffade min akupunktör sa hon att min livmoder är kall och att om ett ägg skall fästa och kunna växa i mig måste jag få en varm livmoder, mera blod och cirkulation. Hon pratade mycket lite svenska så en del saker hann jag aldrig riktigt uppfatta. Men det stora hela gick ut på blutsaft (öka blod), kanel va bra för njurar, äggstock eller livmoder...kommer inte ihåg men hon va väldigt noga med att jag måste dricka det. Köpte ett färdigt te på Ica men gjorde även min egen genom att koka två kanelstänger och en liten bit ingefära som jag sedan förvarade i kylen. Blandade den i den köpte teet när det va kokhett så blev det snabbt drickbart. Därför fick det även bli varm mat och dryck rakt igenom, hon tittade var gång på min tunga och kände på min puls och första gångerna såg hon direkt att jag inte följt hennes råd så efter det körde jag "all in" ;)
Nr 3 på G skrev 2014-10-01 13:56:26 följande:
Har läst din presentation nu, vilken lång resa ni har gjort håller alla tummar för att det går vägen nu Men en fråga vad gör kanel och ingefära för nytta?
Känns helt klart som att mensen kommer vilken sekund som nu, men tycker min cykel börjar bli väl kort nu...är på dag 23 idag