Inlägg från: Nr 3 på G |Visa alla inlägg
  • Nr 3 på G

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Vilket trist bemötande Lilly :( 

Ååå vad jag önskar att ni allihopa kunde få plussa nu <3

Jag har hunnit halvvägs lite drygt nu och känner av lillebrors sparkar och buffar flera gånger om dagen, den mest underbara känsla  som finns <3 letar febrilt efter ett bra namn men känns hopplöst för jag och mannen är inte alls överens :/  förslag och hjälp från er tack, syskonen heter Tilia, Troj och Minja så vi vill ha mjuka, enkla men ovanliga namn och som andra namn skulle jag vilja göra om Ann-marie eller Ammi till ett pojknamn på något vis, lätt va ;)

Fortsätter tumhållningen för er andra. 

Kraaaam

• Nr 3 på G

Gabriella46 välkommen hit :) Om du tittar i trådstarten så ser du 2 länkar, en som går till en BIM-lista och en presentationstråd så där kan du och andra nya hitta lite närmare info om oss som hängt här lite längre och lägg gärna till er själva.

Grattis till alla nya plus och styrkekram till er andra som fått negativt eller MF, tänker på er <3 

Imorgon ska jag till BM och lyssna på <3 , är i v 22 nu och tiden rusar fram, ungarna har fått veta nu så nuv vet snart ALLA att vi väntar en 4:a till sommaren, lite blandade reaktioner så här långt från de som fått reda på det, vissa tar för givet att det var olycksfall i arbetet och andra tycker vi är alldeles för gamla och tack o lov finns det även dom som är uppriktigt glada för vår skull, har ju bokstavligt talat kostat en del blod, svett och tårar att lyckas den här gången. 3 MF inom loppet av 10 månader och ca 16 månaders kämpande innan vi lyckades men nu j---ar :D

• Nr 3 på G

Meeen vad trist för er alla , hade hoppats på lite nya plus i tråden :(
    Har bara varit inne och snabbläst lite sista tiden, just nu är i stort sett hela familjen sjuk, bara mannen som är på benen :( 
    här sprattlas det på rejält iaf <3 känner lillebror i magen flera gånger om dagen och har även lyckats känna utvändigt nu :) älskar den känslan.

Hoppas fler snart får njuta av samma känsla <3

• Nr 3 på G

Välkommen mestis :) Håller tummarna för att det går vägen den här gången, jag har också ett antal MF bakom mig men den här gången gick det, är i v 23 nu :)
    Vet inte om du hittat länkarna i trådstarten till BIM-listan och presentationstråden men dom ligger där iaf om du vill fylla i dom 

• Nr 3 på G
    Lilly2013 skrev 2015-03-13 18:40:03 följande:

Tyvärr ingen bebis här denna gång heller. Ingen hjärnaktivitet längre. In nästa fredag för medicinsk abort. Det har jag aldrig behövt göra de andra gångerna. Blir tydligen inlagd över dan. Usch.

Det positiva idet hela är att vi fick en annan läkare idag och han sa rakt ut att vi måste ju fixa att ni får ett barn. Mycket positiv. Om inget annat så samarbetar dom med triangeln i Köpenhamn och då får man subventionerat pris. Detta blir inte aktuellt förän till hösten och att vi skulle kämpa på själva så länge med trombyl och TLC. Åter besök bokades in om ett par veckor så vi kunde diskutera vidare. Helt otroligt.

Usch det där är inte kul, var där för ungefär 1 år sen :( se till så att dom verkligen kolllar att ALLT kommer ut, jag trodde att min "abort" (känns fel att kalla det abort) avlöpte som den skulle efter 3 dagar med rejäla blödningar sen avtog det hela men efter 1 vecka fick jag störtblödningar och fick åka in akut för skrapning och blodtransfusioner så aldrig mer medicinsk abort för mig, skulle det av nån anledning behövas så kommer jag att kräva skrapning direkt istället.

Positivt iaf med en empatisk läkare <3 Lycka till
  • Nr 3 på G

MKP utförs ju inte i speciellt många landsting utan dom flesta gör FVP, gjorde det den här gången eftersom vi inte fick nån tid till KUB (pga att dom inte hade personal) var supernervös innan men allt gick bra och i efterhand så är det ju skönt att faktiskt VETA och inte bara tro och hoppas

Är i v 25 nu och lillebror lever rövare hela dagarna så det både känns och syns <3

• Nr 3 på G

Risken för att något ska vara fel eller gå fel ökar ju med stormsteg för varje år efter 40 :( så jag tycker det är en stor lättnad att ha gjort FVP, med dom andra 3 ( då var jag 36, 38 0ch 41) har jag känt mig lugn med bara KUB men med tanke på att bara 1% !!!! av alla graviditeter vid 43 års ålder slutar med ett friskt barn så ville iaf jag vara så säker som det går, hade något varit fel så hade vi gjort abort eftersom vi har 3 friska underbara barn redan

• Nr 3 på G

Foglossning från hell kom från ingenstans i tisdags :( kan knappt gå och fasar för att jobba, tips råd????

• Nr 3 på G

Var hos sjukgymnasten och fick akupunktur idag och ska dit igen i övermorgon, sjukskriver mig denna veckan för att se om kroppen läker ihop lite, har TENS, vetevärmare och bälte och det lindrar ju för stunden men hjälper inte i längden tyvärr :(
    Snart dax för er ju Feona och Freje <3 jag har ju en bit kvar 14 v + övertid :( fast imorgon går jag ner på tvåsiffrigt 99 dagar kvar till BF :D

Börjar få lite panik, bara 3 löningar kvar innan lillebror är här och vi måste köpa BIL...barnvagn och babyskydd så sjukskrivning känns ju inte som det ultimata rent ekonomiskt just nu 

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)