Inlägg från: Nr 3 på G |Visa alla inlägg
  • Nr 3 på G

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Håller tummarna för dig Mira

• Nr 3 på G

Förstoppning och gaser kan ju göra riktigt ont men foglossning känns ju inte på det viset, hoppas det bara är växtvärk och gaser och att BM kan lugna dig imorgon <3  Kraaaaam

• Nr 3 på G

Fortfarande ingen stegring bara ett jättesvagt streck på ÄL-testet, dag 10 idag 

• Nr 3 på G
    Jamtlandstaus skrev 2014-10-12 14:40:15 följande:
    Herregud, det är alltså så att när man släpper tanken o tron på det... smile2.gif Min kropp vill inte opereras!
    Ååå gud vad kul :) Jättegrattis!!!
  • Nr 3 på G
    CinnamonGirl skrev 2014-10-13 10:56:26 följande:
    När brukar ni testa? Jag har testat tidigare månader prick på dagen för BIM, negativt och så har naturligtvis mensen kommit typ en eller två dagar efteråt... ska jag våga testa idag? Känns som ett dåligt omen.
    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...

Jag brukar testa typ 2 dagar före BIM för att vara mentalt förberedd när mensen kommer igen...och igen :(
  • Nr 3 på G
    CinnamonGirl skrev 2014-10-13 12:44:15 följande:
    Om man gör ett test och får ETT tydligt streck, ska man ändå vänta minuterna som det står i instruktionsbladet och hoppas att det andra strecket visar sig? Eller är det liksom kört...
    Brukar ju finnas en mini- och en maxtid så nån gång där emellan bör det ju visa sig
  • Nr 3 på G
    Freje skrev 2014-10-13 18:19:30 följande:
    Tror aldrig jag varit så nervös förut som nu inför KUB. Började blöda i lördags och genast deppade jag ihop, då det var precis likadant i våras och som slutade i MA. Också dagarna innan KUB. Men blödningen avtog och jag kände lite hopp igen. Inatt när jag låg sömnlös så kände jag lite fladder, rätt säker på att det inte var tarmarna den här gången.

Så idag på KUB så fick vi se ett litet pyre som snurrade runt, ömsom satt och ömsom "stod" upp. BM hade jättesvårt att fånga den lill* rackaren på bild. Så härligt att se att det var sån fart på vårt lilla pyre. Vi fick också väldigt fina siffror och mycket låg sannolikhet för DS.

Så nu är vi sååå lyckliga!
    Grattis vad underbart att läsa :) 
  • Nr 3 på G

Tränar som vanligt vid mens och duschar antngen på jobbet där jag har alla grejor jag behöver eller hemma så jag slipper släpa oavsett mens eller ej :)

Vad skönt att du slipper :)

Jamtlandstaus skrev 2014-10-14 13:02:49 följande:
    Ingen operation *lättad*
    Gynkirurgen tyckte gott vi kunde vänta då hon kände sig trygg i att den var godartad smile1.gif Och hon tyckte det var dumt att göra ingrepp i området och störa när fostret så väl behövde hormonerna som utsöndras från äggstocken.
  • Nr 3 på G
    Nellan02 skrev 2014-10-14 22:51:13 följande:
    Ja ha jag har misstrott igen har känt mej gravid.
    Men idag kom mensen igen.

En liten undran alla vi som försöker bli gravida samt ni som är gravida
    Hur många barn har ni ? Bara roligt å veta , om jag/vi fick bestämma
    Så skulle vi vilja ha en liten pojke till :)
    Så vi får se vad det blir.

Kram på er. ;)
    Men vilken envis mens, varför kan den inte bara hålla sig borta :( Jag väntar fortfarande på ÄL, enligt stickorna har jag fortfarande inte haft det men tyckte strecket syntes lite tydligare idag, har myst med gubben "ifall-att-om" 

Vi har 3 barn, flicka Tilia -07, pojke Troj -09, flicka Minja -12 och vi vill helst ha en flicka till :)
  • Nr 3 på G

OM?!? man har sex ett par dagar innan ÄL och blir gravid visar stickorna ändå att man har ÄL eller??? Har fortfarande inte fått utslag på stickorna och är dag 14 idag, har alltid innan känt av ÄL mellan dag 9-11 men nu vet jag varken ut eller in, detta är ju första gången jag har använt ÄL-stickor OCH första månaden med rosenrot så har ju ingen aning hur kroppen reagerar på det Obestämd....jaja det är väl bara att vänta och se om/när den förb---de mensen kommer i slutet på månaden 

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)