Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
Bjuder på en bild på min minsting <3 Happy Halloween allihopa
Vet inte varför det blev dubbelt :/ men ha en underbar helg allihopa :)
Nu var det tyst här inne har alla ÄL och är i sovrummet istället för vi datorn ;)
Här får jag mer och mer symtom för varje dag som går. Ser det som ett bra tecken, hade gärna mått illa ett tag oxå om det garanterar en frisk bebis i slutändan.
Börjar så smått tro att det inte är någon idé längre....Började försöka bli med barn i Augusti förra året, blev gravid - mf, blev gravid igen - ofostrig graviditet som jag trodde var helt ok från början och upptäckte i v 13 att det inte fanns något foster....
Och äldre blir jag....
Vill så gärna få ge min sambo ett barn. Han har inga egna, men jag har 2 sen tidigare (tonåringar nu). Men attans, jag tror att det är för sent....
Stressigt som tusan på jobbet med, och ingen lugn och ro hemma heller...det gör ju inte saken bättre...:(
Och inte blir jag mindre stressad av att jag tror att det inte kommer att lyckas...Skit också...
Tack för tips! Funderar på munkpeppar och rosenrot, någon som provat? Samtidigt så vill jag inte känna mig så desperat, inte tänka för mycket på barn (hur lätt är det? tittar ju in här minst två gånger om dagen). Kanske är bäst att träna mycket yoga och försöka stressa av (vilket är lättare sagt än gjort). Hur gör ni andra för att inte bli så besatta av tanken? Nu lite träning och i kväll är vi "på´t igen"