Inlägg från: Nr 3 på G |Visa alla inlägg
  • Nr 3 på G

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Grattis!!! Tycker mig ana ett svagt streck, testa igen i morgon bitti :)

• Nr 3 på G
    Sawgni skrev 2014-09-27 08:22:34 följande:
    Ska göra det bara han vaknar, vi va på firmafest på hans jobb igår. Jag smuttade på ett glas vin eftersom jag fick ett misstänkt streck igår em och åkte hem vid tio, skönt! Han kom lite senare än mig :p har lämnat det på köksbordet och det är ett jättetydligt streck nu :D munkpeppar och rosenrot verkar ha gjort susen åt mig! Första månaden jag åt och det tog sig direkt, kan ju bara vara en slump med :)
    Grattis Gravid gud vad kul att det händer positiva saker i tråden :) Måste du ju gå in och ändra i listan sen Skrattande
  • Nr 3 på G
    Nellan02 skrev 2014-09-27 19:38:34 följande:
    vad är det ni ska ändra i listan? att ni går över till gravid.?
    precis Skrattande
  • Nr 3 på G

Idag är det exakt 1 vecka till BIM om jag räknar 28-dgarscykel men dom sista månaderna har jag ju bara haft 26 dagar så det närmar sig

Har känt lite vaga symtom igår och nu på morgonen men ja har ju varit "skengravid" förr så inget jag tar på allvar, tänker nog ta ett test om ett par dagar, har ju ganska gott om test sen jag handlade sist :) blir det ingen bebis denna månaden så ska jag handla ÄL-test  

• Nr 3 på G

Kom precis på att detta är vårt 9:e försök att få en 4:a (har ju försökt i 16 månader men en del månader har ju gått bort pga av graviditeter och MF) och siffran 9 finns i alla 3 barnens födelsenr (0709, 0908, 1209) och vårt hus har nr 9 så visst borde det vara vår tur nu :D

Jamtlandstaus skrev 2014-09-28 09:07:56 följande:
    Jag väntar fortfarande på ÄL. Verkar som förra månadens tidiga ÄL var tillfällig.
    Detta är dagen då jag brukar få ÄL så jag kan ju inte låta bli å undra om den inte kommer alls... smile4.gif
    Meeen vad händer med våra kroppar??? Vilken dag är du på nu?
  • Nr 3 på G
    CinnamonGirl skrev 2014-09-28 11:16:40 följande:
    Är på dag 22 idag, och fick fullt ös på fertilitetsmonitorn... en trea med ett ägg! smile1.gif Lite kul, har aldrig fått en trea på den. Har ju kört med munkpeppar sedan mensen kom och trodde först den var verkningslös... har ju läst så mycket här på FL att den ska göra att cykeln blir kortare. Det har den ju inte blivit men nu har jag, efter över ett års testande med fertilitetsmonitorn, förr fullt utslag. smile2.gif
    Kul!!! Då håller vi tummarna för att simmarna är på hugget idag då Tungan ute
    Jamtlandstaus skrev 2014-09-28 16:54:22 följande:
    Bara 13 smile2.gif men ändå... smile5.gif
    Då är ju inte hoppet ute iaf
  • Nr 3 på G

Tät i näsan, vaga illamåendekänslor och somnade i soffan i eftermiddags, kan det vara dax nu eller bara inbillning igen

• Nr 3 på G

Välkommen alltid kul med nya :) Vet inte om du har hittat presentationstråden annars ligger en länk i trådstarten

• Nr 3 på G
    CinnamonGirl skrev 2014-09-30 07:05:28 följande:
    Jag hade inte heller hört talas om munkpeppar förrän jag läste om det här på FL. Det borde informeras bättre om naturläkemedel etc, när man har problem att bli gravid. T.ex. att prova med munkpeppar och rosenrot innan receptbelagt. Jag fick max utslag på min fertilitetsmonitor i söndags (och igår!), det har jag bara fått en gång tidigare, i juli 2013 när jag precis börjat använda monitorn.

Nu är det bara för mig att vänta in BIM och hoppas på ett mirakel. Jag längtar så efter en liten prins eller prinsessa, innan det är för sent.
    Den vanliga sjukvården får ju inte lov att ge tips och råd om naturläkemedel eller andra alternativa behandlingsmetoder fast dom flesta metoder är ofarliga, oftast är ju det värsta som kan hända att inget händer :( 

Kul att du får fullt utslag då hoppas vi på positiva besked om ett par veckor ;)
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)