Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
Grattis!!! Tycker mig ana ett svagt streck, testa igen i morgon bitti :)
Grattis!!! Tycker mig ana ett svagt streck, testa igen i morgon bitti :)
gamla.familjeliv.se/Forum-2-10/m19135338.html
en lite rolig tråd att fnissa åt i väntan på att vara i samma sits, dela den gärna med er partner så kanske ni slipper dom värsta blundrarna
Idag är det exakt 1 vecka till BIM om jag räknar 28-dgarscykel men dom sista månaderna har jag ju bara haft 26 dagar så det närmar sig
Har känt lite vaga symtom igår och nu på morgonen men ja har ju varit "skengravid" förr så inget jag tar på allvar, tänker nog ta ett test om ett par dagar, har ju ganska gott om test sen jag handlade sist :) blir det ingen bebis denna månaden så ska jag handla ÄL-test
Kom precis på att detta är vårt 9:e försök att få en 4:a (har ju försökt i 16 månader men en del månader har ju gått bort pga av graviditeter och MF) och siffran 9 finns i alla 3 barnens födelsenr (0709, 0908, 1209) och vårt hus har nr 9 så visst borde det vara vår tur nu :D
Tät i näsan, vaga illamåendekänslor och somnade i soffan i eftermiddags, kan det vara dax nu eller bara inbillning igen
Välkommen alltid kul med nya :) Vet inte om du har hittat presentationstråden annars ligger en länk i trådstarten