Inlägg från: Nr 3 på G |Visa alla inlägg
  • Nr 3 på G

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

{#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

16/9  Jamtlandstaus, Östersund, försöker få barn nr 3, MA i mars

28/9  Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.

6/10  Nr 3 på G,  43 år, bor i Gästrikland,försöker få nr 4, 3 barn, 4 MF

Gravid BF Gravid

Baby FÖDDA Baby

Hjärta UPPEHÅLLSRUMMET  Hjärta 
  • Nr 3 på G

Ni som redan lyckats och är gravida kan väl oxå lägga in er på listan :)

Här är mensen över och nu börjar väntan på ÄL som borde vara ons-tor nästa vecka så efter helgen blir det till att försöka förföra mannen med jämna mellanrum :D

• Nr 3 på G
    Anonym (Mira) skrev 2014-09-12 09:36:18 följande:
    Drömde härom natten att jag var gravid. Härlig dröm...

I går beställde jag lite nya ÄL-tester som jag hoppas inte ska komma till användning. Borde ha ÄL vilken dag som helst tycker jag om det inte är något fel på mig... Nu åker jag till Ullared med ett tjejgäng i morgon bitti och kommer hem på söndag kväll så kanske ska försöka få till det med mannen i kväll för säkerhets skull (och för att det skulle vara trevligt också...)Glad
    Vilken underbar dröm Skrattande du får väl ha lite avskeds sex ikväll och välkommen hem igen sex på söndag Skäms
  • Nr 3 på G
    {#emotions_dlg.flower}BIM {#emotions_dlg.flower}

16/9  Jamtlandstaus, 43 år, Östersund, försöker få barn nr 3, MA i mars

28/9  Sawgni, 39 år, bor i Dalarna, försöker få barn nr 3, haft ett mycket tidigt MF i juli.

30/9 ? Mira, 40, bor i Skåne, försöker få barn nr 3

Gravid BF Gravid

PoL, 41 år, Västra Götaland, BF 30/9 med 3e barnet

Freje, 42 år, 2:a barnet BF 27/4-15, Stockholm

Feona, 42 år, Västra Götaland, BF 7/5 -15 med 2a barnet, MA höst-12

Baby FÖDDA Baby

Weeme 44 år bor i västra Götaland och fick MA i augusti.
  • Nr 3 på G

Vågar inte laborera för mycket med munkpeppar och annat eftersom vi inte har haft några problem med att bli gravida men tänker däremot börja dricka tomatjuice och äta aspirin från ÄL och fram till BIM (eller till v 12  om jag blir gravid)

• Nr 3 på G
    BIM {#emotions_dlg.flower}

16/9  Jamtlandstaus, 43 år, Östersund, försöker få barn nr 3, MA i mars

30/9 ? Mira, 40, bor i Skåne, försöker få barn nr 3

3-4/10, Helenisen, 2:a barnet, 3:e försöket, 40 år precis fyllda :)

Gravid BF Gravid

PoL, 41 år, Västra Götaland, BF 30/9 med 3e barnet

Freje, 42 år, 2:a barnet BF 27/4-15, Stockholm

Feona, 42 år, Västra Götaland, BF 7/5 -15 med 2a barnet, MA höst-12

Baby FÖDDA Baby

Weeme 44 år bor i västra Götaland och fick MA i augusti.
  • Nr 3 på G
    Jamtlandstaus skrev 2014-09-14 10:32:34 följande:
    Spottings börjar idag och t.o.m. lite mensvärk smile4.gif Så ingen bebis denna månad heller smile4.gifsmile4.gifsmile4.gif
    Vad trist Rynkar på näsan
  • Nr 3 på G
    Anonym (Längtar efter barn) skrev 2014-09-14 20:20:58 följande:
    Sex varje dag :) Wow!! Hur får ni till det o hur orkar ni? :)
    Precis, här får vi bara glada om vi lyckas/orkar varannan dag under ÄL , Vi jobbar skift båda två och har 3 barn redan så stunderna är få som allt egentligen stämmer på här hemma men ibland får man ju "offra sig" lite Kyss
  • Nr 3 på G
    Sawgni skrev 2014-09-14 21:20:39 följande:
    Trist med mensen! Hoppas på bättre tur nästa gång :) hur vi orkar ha sex... Blir ett behov om man vänjer sig på det, är nån borta eller vi eller barnen sjuka blir det så klart inget, men det är inte allt för ofta ;) vi va särbos i 18 månader och vi kanske inte har hunnit ikapp allt vi missa då :D
    Tungan ute ska försöka orka förföra maken här mitt i deppet av valvakan, kan behöva nåt som piggar upp
  • Nr 3 på G
    Jamtlandstaus skrev 2014-09-15 00:52:51 följande:
    Det verkar som att oktober är min högerkrokar månad då båda mina barn blev till då!
    Tack vare munkpepparn som förkortade denna cykel så verkar det dessutom möjligt att ha moon connection och ÄL samtidigt smile2.gif

Kommer inte ihåg nu vem av er som åt zink o selen, vad är de mineralerna viktiga för?
    Hahaha högerkrokar ;) Isf får jag väl vänta på ett plus tills nov/dec eftersom alla mina 3 barn precis fyllt år :D
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)