Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-12-16 19:15:31 följande:

Åh, mensvärk from hell! Alltså det var längesen jag hade så här ont när jag har mens. Är dessutom JÄTTEsvullen över tjejmagen. 

Kan vara för att cykeln blev längre och att slemhinnan växte på sig en del :/ kram
  • SecretlyMe

Gjorde världens kap idag! Trogna kunder till billigatester.se fick en ultraljudsmonitor för bara 29:-! Som köpt :)

• SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-17 16:44:41 följande:

Wao! Vilket superkap! :D

Verkligen! Ska jag spara och ha kvar hemma tills den dagen jag vill lyssna på bebis <3
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-17 17:25:35 följande:

Testerna kom med posten rätt sent idag och hade precis kissat när de kom, så ska hålla mig några timmar till så ska jag testa sen :)

Håller mina tummar hååårt! <3
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-17 18:21:38 följande:

Kunde inte hålla mig mer än två timmar och hade druckit massor innan så urinen var väldigt utspädd, men det kan vara ett svagt streck på stickan. Testet imorgonbitti blir dock spännande! :)

Iiih! Har du bild på testet? :D såå spännande!
  • SecretlyMe

Oj, idag har jag rejäla älflytningar! Tror ni vi hinner pricka äl om vi har sex först imorgon..? Tappen är mjuk och öppen nu. Kan inte åka upp till karln idag för ligger i en smärre förkylning ännu och ska även hämta en soffa imorgon innan jag åker upp..

Lizzie, hur har det gått?!

• SecretlyMe
    EmmJo skrev 2014-12-18 21:18:36 följande:

Nu är jag snart i v.21 och har varit på ul för nån vecka sedan... Nytt datum är 8 maj?? Ser att det är många som plussat! Grattis!!

Vad kul att denna tråd ännu är igång!!!!

Åh vad mysigt :) hur mår du?
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-12-20 14:11:59 följande:

Snart är mensen över för denna gång och vi kan börja jobba på en septemberbaby.

Yey! Hoppas på en septemberbebis för oss båda :)
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-20 11:21:09 följande:

Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3

:( måste ni verkligen ta uppehåll då..? <3
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-12-20 14:26:46 följande:

Hej å hå!

Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe

Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe

Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha

Jag tror som Pyret. Statistiken är ju högre ju fler som är med och blir gravida här inne.

Tror det bör räcka, men kör juldagen oxå för säkerhets skull :)
Svar på tråden BIM September 2014