BIM September 2014
Åh, mensvärk from hell! Alltså det var längesen jag hade så här ont när jag har mens. Är dessutom JÄTTEsvullen över tjejmagen.
Åh, mensvärk from hell! Alltså det var längesen jag hade så här ont när jag har mens. Är dessutom JÄTTEsvullen över tjejmagen.
Gjorde världens kap idag! Trogna kunder till billigatester.se fick en ultraljudsmonitor för bara 29:-! Som köpt :)
Wao! Vilket superkap! :D
Testerna kom med posten rätt sent idag och hade precis kissat när de kom, så ska hålla mig några timmar till så ska jag testa sen :)
Kunde inte hålla mig mer än två timmar och hade druckit massor innan så urinen var väldigt utspädd, men det kan vara ett svagt streck på stickan. Testet imorgonbitti blir dock spännande! :)
Oj, idag har jag rejäla älflytningar! Tror ni vi hinner pricka äl om vi har sex först imorgon..? Tappen är mjuk och öppen nu. Kan inte åka upp till karln idag för ligger i en smärre förkylning ännu och ska även hämta en soffa imorgon innan jag åker upp..
Lizzie, hur har det gått?!
Nu är jag snart i v.21 och har varit på ul för nån vecka sedan... Nytt datum är 8 maj?? Ser att det är många som plussat! Grattis!!
Vad kul att denna tråd ännu är igång!!!!
Snart är mensen över för denna gång och vi kan börja jobba på en septemberbaby.
Och där kom mensen, så jag säger tack och adjö för mig på ett tag.. Önskar er alla lycka till <3
Hej å hå!
Det var många som blev gravida förr, i tråden...vad har hänt liksom? :-/ Tog dom vår tur? Hehe
Har enligt Appen äl på julafton. Hade sex idag, troligtvis på Måndag kväll samt julaftons kvällen. Tror ni de räcker? Hehe
Har ju bara tidigare haft sex typ 2-3 dagsr innan äl.. Utan å lyckats.... Haha