BIM September 2014
Emmissara - ser nåt svagt! :)
Emmissara - ser nåt svagt! :)
tror att min bim är fel och att jag bara är på bim -1. Haft molvärk till och från sen äl, lite ont i brösten, känns större. Känner mig inte speciellt gravid och tror mensen kommer i morgon. Operera min hand kring äl så de vart inte så mycket sexa då, men kan ju haft tur...
Hej alla!
SecretlyMe: jag inväntar mens imorgon (och det känns!..)
Vi var tvugna att hoppa över försöken denna månad, troligen jan och feb också tyvärr, och det känns helt sjukt tråkigt! Vi började försöka i jan/feb i år, så då har det gått ett år. Och precis för ett par veckor sedan uppräcktes på vul att jag har "något" i livmodern, troligen en bit av spiral (som togs ut för två år sedan!) eller något som läkare glömt kvar efter kejsarsnittet för vår son (som gick bort pga moderkaksavlossning i dec förra året) Hursom, eller vad detta något nu kommer ifrån, känns det skit! Jag måste opereras någon gång i jan/feb, och sen läka typ 1månad. SEN SÅ!:)
Då kan vi försöka igen!<3
Under riden hänger jag här hos er i bakgrunden, och hoppas för plus för alla!
Hej alla....
Tilklaras: Gud va tråkigt :( hoppas de tar sig fort när ni kan börja försöka igen <3
Secretlyme o srmamma: vi har typ försökt lika länge, vi har haft oskyddat sen oktober 2013, men försökt aktivt sen april. Men har inte haft så många äl. Hoppas de tar sig för oss alla snart.
Jag har precis haft äl på dag 23, så glad att den kom någorlunda i tid. Har haft helt kaos cykel sen juni. Ny bim är 8/1.
Fan va ja hoppas. Vill försöka att inte analysera så mycket denna lutealfas om de går.
Tempen fortfarande över 37 här.. :) äl+7.
Fått extremt ont i tandköttet. Kan det vara ett symtom hahah? Förkylningen börjar ÄNTLIGEN dra sig tillbaka. Inga övriga symtom.
Kan du lägga in en bild på din kurva :)
Hoppar tillbaka aktiv i denna tråd då
Hade ÄL någon gång runt förra helgen, tror bim är mellan 1-6 jan. Har ingen koll direkt såhär efter mitt MA. Känns som mensen kan komma lite när den känner för.
Haft lite stick på höger sida till o från. O även "spänt" där nere...hm
Igår skulle vi dricka lite gott, vilket bara gjorde att jag fick ont i magen och la mig tidigt. Mensvärk på kvällen och så även idag. Min ena bröstvårta gör ont när den kommer i kontakt med något, men den andra känns inte av alls. Mår lite illa till och från men det brukar jag göra mellan äl och bim i vanliga fall oxå. Äl+8 idag, bim-4/5.
Är väl fler som närmar sig bim nu va?
Hade till och med sex idag utan att den "sattes igång"
Mensen kom idag vid lunch :( nytt bim blir den 25 jan. Vill någon vara snäll och flytta mig på listan.