Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Reggi skrev 2014-12-28 16:43:51 följande:

Bonusdotter fyller 9 år dagen innan bim så de skulle vara en kanon present och :)

Mm :)
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-12-28 17:50:26 följande:

Är på äl + 3-4... Är öm i äggstockarna/livmodern. Gör ont även då jag nyser lr sätter mig ner.

Någon som vart med om det?

Jag är alltid öm nån dag efter äl. Men vet inte riktigt om jag haft det du beskriver.
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-12-28 20:22:17 följande:

Vet du hur det är med mjölkigt sekret...när och isf hur länge efter äl har man dessa?

Hm, undra var jag läst om det.. Tror jag googlat fram det. Mjölkigt sekret får man strax innan mensen eller om det var efter äl och är icke fertilt sekret. Googla är mitt råd :)
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-12-28 21:01:48 följande:

Har BIM idag så hoppas ju på att den uteblivna mensen betyder något bra! Men kan ju bara vara att den apar sig och gör som den vill.

Tänkte om äl inföll senare
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-12-28 21:16:59 följande:

Google sa mig att detta har man efter äl. Flera st har detta som väldigt tidigt grav symptom. Har även denna molvärk.

Bara stå ut te den 3-4 Jan nu då hehe

Men känner jag mig rätt, så är jag gravid kommer illamåendet och tröttheten komma lagom te nyår..

Ah, okej! :) jag har nämligen alltid mjölkiga flytningar efter äl och strax före mens.
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-12-28 22:36:32 följande:

Fick lite ljusrosa på pappret nyss, så då kommer väl mensen vilken sekund som helst

Åh nej :(
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2014-12-29 10:32:15 följande:

Är dina också gulvita? Blöta, fast inte rinniga? Hehe

Jaa ^^
  • SecretlyMe

Jag hoppas ju givetvis att det är något positivt för er! Vill inte komma här och dra ner hoppet såklart. :)

Är idag på äl + 9 och tänker nog tjuvtesta imorgon. Tycker jag känner mig gravid men man vet ju aldrig.. Trög i magen, mensvärk, ont i ena bröstvårtan och humörsvängningar. En kan bara hoppas ^^

• SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-12-29 12:08:14 följande:

Så annorlunda kurva denna månad. Vill tillägga att jag är förkyld. Men känner mig inte febrig.

Det här ser bra ut!!
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-12-29 12:18:06 följande:

Jag väntar fortfarande på ÄL. Men håller mina tummar för er alla! Förhoppningsvis ÄL i helgen.

Hoppas på tredje gången gillt <3
Svar på tråden BIM September 2014