Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

SRMmamma87 skrev 2014-12-29 12:51:52 följande:

Ni som varit gravida, hade ni mens symptom när ni plussade? Jag menar alltså PMS, magont, svullen, låg tapp etc. Men då utebliven mens.

Eller hoppade ni liksom över alla symptom och kände er som vanligt?

Det jag minns under min första gång som gravid (oplanerat) var mensvärk, nedstämdhet och att jag kände mig sjuk. Jag var djupt deprimerad oxå.

Min andra gång så hade jag konstant mensvärk som gjorde att jag sprang på toa var 10e minut för att kolla om mensen var på G. Några dagar efter det var jag arg som ett bi och kastade datorn i golvet.

Första graviditeten slutade i mf och andra i abort i ungefär samma vecka, 5-6.
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-12-29 13:16:15 följande:

Va du tillsammans me samma kille de 2 gångerna du blev gravid?

Nej, ingen av gångerna.
  • SecretlyMe

Tycker verkligen jag ser något.. Det är så supersvagt att det inte riktigt fångas på bild. Men på något sätt känns det tydligare än mina tidigare spök.

Taget nu, efter att ha hållit mig 2,5h utan att dricka innan (endast kaffe kl 10 imorse). Äl +9 bim -3/4.
  • SecretlyMe

Faan vilken dålig bild :(

Här är en till

• SecretlyMe

Gör ett sista försök. Säkert spökstreck x(
  • SecretlyMe

Nä fyfan vilken dålig kvalité!! Skit i bilderna bara, jag får vänta och se helt enkelt

• SecretlyMe
    mrshellstrom skrev 2014-12-29 15:41:16 följande:

Jag tycker mig ana på sista! :)

mina var suuuuuupersvaga första dagen jag testade. Bara jag som såg.

så håll ut!

Verkligen urkass kvalité när man laddar upp här :( Jag ser strecket utan att vinkla, men jag är väldigt osäker på om det är spökstreck eller ej då jag alltid fått det med CB. Detta dök dock upp inom angiven tid, spökstrecken har tidigare dykt upp efter angiven tid, när testet torkat.

Tack för titten, jag tar nytt test imorgon med rfsu :)
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-12-29 16:15:41 följande:

Jag ser också på denna bild:))))

Hoppas!!!!!

Gör du?! :o

Jag vågar ju knappt hoppas!
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-12-29 16:44:35 följande:

Vad är du på, äl+? Bim-?

Skrivit det ovan, äl +9, bim -3/4
Svar på tråden BIM September 2014