Lizzie09 skrev 2014-12-01 21:46:15 följande:
Förstår att det är jobbigt att försöka hålla hoppet uppe hela tiden, ibland behöver man bryta ihop för att kunna fortsätta framåt igen. Det går åt så himla mycket energi till att driva bebisverkstad, man tänker på det jämt, räknar dagar för att ha koll på äl och bim, letar symtom och allt detta hopp som man har varje månad, som sedan slutar i besvikelse. Det är egentligen inte så konstigt att man bryter ihop och tycker allt är skit, och att man ibland bara vill ge upp. Men det kommer bli bättre, någon gång kommer man få sin alldeles egna lilla bebis, men vi vet tyvärr inte hur lång tid det kommer ta. Håller tummarna stenhårt att dina symtom tyder på graviditet! Stor kram! <3
Du är en räddande ängel, tack för dina fina ord <3
Du beskriver så bra på hur jag känner och som jag tror vi alla känner. Ibland funderar jag på om nåt kan vara fel, men om man har fertil familj borde man väl själv inte vara mindre fertil, funkar det? Jag tänker på min mamma, pappa och syskon. Och på hans föräldrar och ena bror. Vad jag vet är det ingen som har en historia med svårt att få barn. Men det kanske inte funkar så?