Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Förresten, hur räknar ni? Räknar jag idag tom onsdag (bim) är jag på bim-6. Räknar jag dock bakåt och tisdag som bim -1 blir det bim-5 idag. Åååh vad komplicerat det känns.

• SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-11-28 17:21:26 följande:

Nej nu orkar ja inte. Köper digitalt nu ska testa nu.

LYCKA TILL!!
  • SecretlyMe
    CarolineElf skrev 2014-11-28 17:32:26 följande:

Tack:)Hoppas jag fattar rätt ;) Om du har bim på onsdag så skulle jag räkna från imorgon alltså att du är på bim-5 :) När ska du testa? Alltid så spännande när bim börjar närma sig. Själv känns det som en evighet ;)

Okej :) jag testade negativt imorse.
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-11-28 17:33:52 följande:

Negativt. Hade så höga förväntningar. Har inga ord hur ledsen jag är.

:(
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-28 18:04:11 följande:

Jag väntar fortfarande på ÄL. Lite krämiga flytningar och igår lite starkare streck på testet. Om nån dag tror jag det blir pos.

Woho!!
  • SecretlyMe
    CarolineElf skrev 2014-11-28 18:17:46 följande:

Men mycket kan hända:) håller tummarna att det blir plus närmare BIM då:)

Absolut, är bara 8 dagar efter ägglossning :)
  • SecretlyMe
    CarolineElf skrev 2014-11-28 20:21:15 följande:

Jag läste nånstans att man oftast inte brukar testa positivt förens äl+11/12

Det ska tydligen vara väldigt säkert då:) så om du bara är på äl+8 så är det ju 3-4 dagar kvar???? spännande! :)

Ja, det är ju ganska vanligt har jag oxå hört :) Jag var bara väldigt otålig iochmed huvudvärken, flytningarna och mensvärken haha.. ;) Jag väntar spänt, kanske till bim, vi får se :)
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-11-28 21:03:46 följande:

Va ärliga. Detta e min kurva. Har inga bruna flytningar som jag brukar ha innan bim. O har en 14 luteal fas. Tempen brukar dippa lågt på bim-1 o å bim kommer mensen. Tog cb digital idag med em o de va neg. Finns de en chans att jag åndå kan vara gravid?

Jag tycker det verkar vara en bra tempkurva. Skulle jag få gissa verkar den 11e vara en bra tidpunkt för implantationsdipp. Isåfall kanske hcg kan vara mätbart först imorgon på morgonurin :)
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-29 07:30:00 följande:

Har varit ute på promenad och när jag kom hem så hade det kommit en blodfläck i trosan, kom även när jag torkade mig. Vad kan detta vara???

Ingen aning! Har du ont? Kanske är "mens"?
  • SecretlyMe
    CarolineElf skrev 2014-11-29 08:03:41 följande:

Ja du är inte ensam och att testa för tidigt;) jag gör samma sak. Men ville bara fylla på hoppet lite om att många inte plussar förens äl+11 :)

Haha,därför det är skönt att dela sin otålighet med ;)

Tack vad snällt av dig, du gör mig glad :)
Svar på tråden BIM September 2014