BIM September 2014
Förresten, hur räknar ni? Räknar jag idag tom onsdag (bim) är jag på bim-6. Räknar jag dock bakåt och tisdag som bim -1 blir det bim-5 idag. Åååh vad komplicerat det känns.
Förresten, hur räknar ni? Räknar jag idag tom onsdag (bim) är jag på bim-6. Räknar jag dock bakåt och tisdag som bim -1 blir det bim-5 idag. Åååh vad komplicerat det känns.
Nej nu orkar ja inte. Köper digitalt nu ska testa nu.
Tack:)Hoppas jag fattar rätt ;) Om du har bim på onsdag så skulle jag räkna från imorgon alltså att du är på bim-5 :) När ska du testa? Alltid så spännande när bim börjar närma sig. Själv känns det som en evighet ;)
Negativt. Hade så höga förväntningar. Har inga ord hur ledsen jag är.
Jag väntar fortfarande på ÄL. Lite krämiga flytningar och igår lite starkare streck på testet. Om nån dag tror jag det blir pos.
Men mycket kan hända:) håller tummarna att det blir plus närmare BIM då:)
Jag läste nånstans att man oftast inte brukar testa positivt förens äl+11/12
Det ska tydligen vara väldigt säkert då:) så om du bara är på äl+8 så är det ju 3-4 dagar kvar???? spännande! :)
Va ärliga. Detta e min kurva. Har inga bruna flytningar som jag brukar ha innan bim. O har en 14 luteal fas. Tempen brukar dippa lågt på bim-1 o å bim kommer mensen. Tog cb digital idag med em o de va neg. Finns de en chans att jag åndå kan vara gravid?
Har varit ute på promenad och när jag kom hem så hade det kommit en blodfläck i trosan, kom även när jag torkade mig. Vad kan detta vara???
Ja du är inte ensam och att testa för tidigt;) jag gör samma sak. Men ville bara fylla på hoppet lite om att många inte plussar förens äl+11 :)