Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-11-24 16:58:48 följande:

Min kurva så här långt denna månaden.

Äldipp?
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-11-24 17:13:15 följande:

Förstår dig! Kändes lite tråkigt nu när vi köpte hus att jag bara kunde bidra med 1/4 av kontantinsatsen+alla andra utgifter som kommer med husköp. Men jag står ändå som 1/2 ägare och vi har skrivit papper på att sambon ska få den del av kontantinsatsen tillbaka som jag "lånat" av honom vid en försäljning eller om vi går isär. Man bidrar med det man kan och vill du vara med på insatsen för att känna dig mer delaktig så ska du absolut göra det också. :)

Tack för input, precis så jag känner. Jag vill inte leva på honom eller låta honom stå för allt, för det är ju ändå mycket pengar det handlar om. Men det är ju VÅRAT boende (fortfarande fattar inte hans föräldrar det) och jag vill vara med och satsa. De vet hur jag tjänar och det är ändå tryggt att veta att ingen sätter press på mig ekonomiskt, men jag VILL hjälpa till med det jag kan.
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-11-24 17:41:49 följande:

Då tycker jag att du ska göra det, även fast det bara handla om en liten del av insatsen. :)

Det tas ju inte emot..
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-11-25 09:48:18 följande:

Har pratat med gyn nu, och känner mig inte så mycket klokare, haha! Hon sa att jag mycket väl kunde vara gravid fortfarande, men jag fick inte komma in på kontroll. Om jag absolut ville ha en kontroll så får jag kontakta en privat gynmottagning. Så hon tyckte att jag skulle avvakta 4 veckor och eventuellt kontakta en bm då

Tog du test?
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-11-25 19:31:34 följande:

Åh vad kul!!! Stort stort Grattis! Massa kramar <3

Tack!! Och tack Pyret! <3
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-11-25 19:46:27 följande:

Vad kul, grattis! :)

Tack! Det är väldigt kul, äntligen kan vi bo under samma tak "på riktigt" :)
  • SecretlyMe
    Zora skrev 2014-11-25 20:09:38 följande:

Grattis!!!

Tack!!

Vad hoppig din temp varit 13-16. Väldigt stora hopp. Kanske din äl blir lite senare nu, förslagsvis dag 19? Är ingen expert på tempa men reagerade på hoppen.
  • SecretlyMe

Vad mycket hopp det blev i förra inlägget haha!

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-25 20:54:24 följande:

Åh jag tycker det är så jobbigt när mf strular till cyklen så att jag inte har någon som helst koll... grrr....

Jag känner med dig. Jag önskar du aldrig fått mf, men nu hoppas jag innerligt att ni lyckas nästa gång <3
Svar på tråden BIM September 2014